  • 201. Data: 2009-07-10 21:00:08
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Przesadzasz.

    Eee, zapewniam Cię, że jeszcze się nawet (nomen-omen) nie rozwinął ;-)

  • 202. Data: 2009-07-10 21:23:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Ale prozelici religijni tego nie rozumieja. Oni sa chorzy, jak ktos
    > mysli odmiennie, zyje odmiennie i nie spoczna, dopoki nie przerobia
    > go wedlug swojej receptury.

    Czy ty faktycznie nie jesteś w stanie pojąć, że religia nie musi mieć nic
    wspólnego z tym, kto jakie ma poglądy? Brzydzę się zbrodnią. Nie kradnę.
    Nie uznaję zdrady małżeńskiej. Czy to automatycznie oznacza, że jestem
    katolikiem? Powaliło cię chyba do reszty. Na każdym kroku wyciągasz z
    pudełka durne argumenty o fanatykach, prozelitach, ortodoksach religijnych,
    nie zastanawiając się nawet przez moment, że człowiek może kierować się w
    życiu zasadami zwykłej kultury, etyki i sumienia. Religia nie jest mu do
    niczego potrzebna. Im prędzej to zrozumiesz, tym mniej cię będzie nosiło.
    Na razie sam zachowujesz się jak fanatyk, tyle, że w drugą stronę.

  • 203. Data: 2009-07-10 23:53:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Jest to kwestia osobista.

    Nie jest osobista.
    Chyba, że uważasz, że dziecko to własność rodzica i może z nim robić co
    chce. Tak uważasz czy nie?

    > Skoro tak, to aborcja nie powinna być dopuszczalna nawet z przyczyn
    > medycznych, a tę dopuszczasz. Gubisz się we własnych wywodach.

    Nie, to Ty chciałbyś żebym się gubił.
    Aborcja jest wymuszonym okolicznościami zabójstwem w celu ratowania
    życia matki. Taka obrona konieczna.
    Skrobanki zaś to zwykłe morderstwa.

    > Legalnym środkiem antykoncepcyjnym jest wspomagana hormonalnie spirala
    [..]
    > A jak byś karał spędzanie płodu środkami ludowymi - skoki z pieca, bieganie
    > po schodach i wertepach?

    Masz rację wszystko to powinno to być zakazane i karane tak jak każde
    inne morderstwo.

    > Nic na to nie wskazuje.
    > Ale oni ci się w życie nie wpierdalają ze swoimi przekonaniami.
    > Ty im chamsko usiłujesz, a guzik ci do nich.

    Edukując ich czym jest to co robią i komu to robią? To jest chamstwo?

    > I rób to póki czas, bo mogą się odezwać jakieś pojeby, co ci tego
    > zechcą zakazać w imię swoich posranych poglądów. Co wtedy?

    Nie jestem akademikiem by gdybać coby były gdyby

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 204. Data: 2009-07-11 05:40:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kijanka JEST żabą.

    no, ma 4 lapy skacze i rechocze, tak, napewno jest zaba :)

  • 205. Data: 2009-07-11 06:47:10
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 21:34:51 +0200, Arek napisał(a):

    > I nie dziwi mnie to. Przy tej skali ludobójstwa - jakim są skrobanki -

    Dobrze że to tylko twoje zdanie.

    > ogromna rzesza ludzi (jeśli nie wszyscy) mają jakąś bliską sobie kobietę
    > (matkę, przyjaciółkę, kochankę, żonę, siostrę), która tej zbrodni się
    > dopuściła.

    Ostro pojechałeś.

    > I dlatego tak trudno jest ludziom to piętnować

    Biorąc literalnie Twoje zdanie, nie chodzi o ludzi tylko o ... mężczyzn.
    Bo prawie wszystkie kobiety są wyskrobane (z Twojego postu to wynika).

    > a co dopiero wprowadzić odpowiednie prawa w parlamencie.

    Co Ty kombinujesz? Co chciałbyś wprowadzić?

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 206. Data: 2009-07-11 06:51:34
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 23:23:22 +0200, Baloo napisał(a):

> [...]
    > niczego potrzebna. Im prędzej to zrozumiesz, tym mniej cię będzie nosiło.
    > Na razie sam zachowujesz się jak fanatyk, tyle, że w drugą stronę.

    Z tym że religia jest "ściśle" powiązana z polityką - i tu jest cały
    ambaras. Jak wiadomo politycy (mówię o urzędujących w postaci posłów)
    stanowią prawo (niby) świeckie.

  • 207. Data: 2009-07-11 08:13:39
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Baloo napisał:

    > Czyli niemowlę się nie łapie ;-)
    > A co mówi definicja biologiczna albo medyczna?

    na tym caly bajer polega, ze kazdy moze forsowac swoja

    --
    bla

  • 208. Data: 2009-07-11 11:41:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Artur pisze:
    > Biorąc literalnie Twoje zdanie, nie chodzi o ludzi tylko o ... mężczyzn.
    > Bo prawie wszystkie kobiety są wyskrobane (z Twojego postu to wynika).

    Nie. Z mojego postu wynika wyraźnie, że tylko część.
    Jednak na tyle znaczna, że prawdopodobnie każdy ma w taką wśród swoich
    bliskich.

    > Co Ty kombinujesz? Co chciałbyś wprowadzić?

    Skończyć z absurdami.
    Jeżeli człowieka, który zabija noworodka oskarża się o morderstwo,
    jeżeli człowieka, który zabije ciężarną oskarża się o podwójne zabójstwo
    (np. w wypadku) lub morderstwo to absurdem jest, że kobieta, która
    idzie na skrobankę jest niekarana a lekarzowi ledwie kiwa się palcem.
    Albo wóz albo przewóz.
    Albo wreszcie prawo uznaje, że człowiekiem jest się od poczęcia albo
    można zabijać noworodki bez żadnej kary itd.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 209. Data: 2009-07-11 12:03:47
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:
    > oczywiscie reakcje na te bodzcie maja miec cos wspolnego ze swiadomoscia, bo

    Czyli jak czlowiek traci swiadomosc, to mozna go juz zutylizowac, bo jest
    zlepkiem komorek?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 210. Data: 2009-07-11 12:03:47
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > moj wyrostek tez sklada sie z ludzkich komurek, a czy spelnia kryteria
    > umozliwiajace nazwac go czlowiekiem?

    Byles kiedys wyrostkiem robaczkowym?

    --
    usenet jest dla mieczakow