    Date: Fri, 26 Jun 2015 11:48:11 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oddanie towaru a odsetki od płatności

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Po prawdzie na razie nie wiem, czy mogłoby to mieć jakiekolwiek
    > znaczenia, ale jaka była podstawa oddania towaru?

    Nie trzeba podstawy prawnej oddania, a jak trzeba to była to dobrowolna
    umowa dwóch stron transakcji.

    > Jakie "pieniądze otrzymała", te nie zapłacone za oddane towary?

    jestem im winny 1.06 za towary 10 tys, a oddałem w tym dniu towaru na 15
    tyś, więc oni po wezwaniu po miesiącu zwrócili mi różnice między
    fakturami a wartością towaru (czyli 5 tys).
    A teraz mi biuro prawne przysyła noty odsetkowe uznając że faktury
    zostały zapłacone 30 dni po terminie (bo w takim dniu zostały one
    rozliczone z korektami za zwrócony towar)

    ---
    Avast.