    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oddaj pensje
    Date: 9 Apr 2002 12:32:47 +0200

    > Zadzwonić do Państwowej Inspekcji Pracy - nawet anonimowo, oni się tym
    > zajmą.
    > Chyba że  ta "rezygnacja" to wypowiedzenie warunków pracy i płacy - wtedy
    > wszystko jest OK.
    >
    > Marcin.

    Dzieki za odpowiedz.
    Wlasnie w tym rzecz, ze to nie jest wypowiedzenie warunkow pracy. W pismie
    wyraznie stoi: warunki, czas pracy i obowiazki bez zmian.
    Informowalem sie w PIP-pie. Sa zdania, ze propozycja dyrekcji nie jest OK, ale
    chce zasiegnac szerokiego jezyka w tej sprawie zeby byc pewnym sytuacji.
    Moje pytanie brzmi, co powinnismy teraz zrobic (jest kilka takich osob).
    Czekac? Sprawe naglosnic, zaskarzyc...W kazdym razie, poniewaz nie wyrazilismy
    zgody na takie "porozumienie" wyzwano nas od aspolecznikow i zagrozono
    zwolnieniem.
    ret