  • Data: 2002-04-10 12:48:50
    Temat: Re: oddaj pensje
    Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pensja nie jest niższa od minimalnej to wszystko jest zgodnie z prawem.
    > Dlaczego sądzisz, że jak dwie strony chcą zmienic warunki, to może to być
    > niezgodne z prawem? Jeżeli Ci się to nie podoba, to nie podpisuj.

    > Dlaczego sądzisz, że jak dwie strony chcą zmienic warunki, to może to być
    > niezgodne z prawem? Jeżeli Ci się to nie podoba, to nie podpisuj. Wtedy
    > pracodawca może wypowiedzieć Ci umowę o pracę, albo jej warunki

    OK, ale przez warunki rozumiem zmniejszenie zarowno pensji jak i wymiaru pracy.
    Np. przejscie na pol etatu. W tym jednak przypadku etat ma zostac caly, a placa
    polowe mniejsza. Spadam wowczas do nizszej kategorii zaszeregowania niz to
    wynika z wymiaru i obowiazkow pracy. Krotko mowiac oficjalnie w papierach
    bylbym w kategorii zaszeregowania X, a placa jak w kategorii Y.
    A uwazam, ze prawnie jest cos nie tak z tegho powodu, ze w PIP-ie tak mi
    powiedzieli. Chcialem to jednak jeszcze potwierdzic, np. na tej grupie.
    ret