  • Data: 2002-08-15 02:16:35
    Temat: Re: odciski palców
    Od: "Vince" <v...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jescze pozory sa zachowany przestrzegania prawa ale to co dzieje sie w
    > komisariatach to jest masakra (oczywiscie zawsze sa wyjatki)

    Zgadzam się. Ja na przykład zostałem dwukrotnie (w jednej sprawie - włamanie
    do samochodu moich rodziców) namówiony przez panów policjantów do zmiany
    zeznań, bo:
    a) jeden z tych panów (ten, który spisywał protokół) nie dysponował
    wystarczającymi zdolnościami językowymi, by zapisać to co mówiłem tym ich
    bezosobowo-formalno-protokołowym stylem;
    b) mieli by za dużo pracy ze znalezieniem świadka, o którym wspominałem
    (podałem jego dokładny adres) i przesłuchaniem go.

    Pozdrawiam,
    Vince