  • Data: 2002-08-15 15:21:03
    Temat: Re: Katedra kryminalistyki. bylo: gdzie mozna wykonac sobie...
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid W." wrote:

    > Mozesz sprobowac na wydziale Prawa i Administracji jakiego Uniwersytetu. W
    > kazdej Katedrze Kryminalistyki kazdego Uniwerka maja cos takiego, a
    > przynajamniej jest na tym na ktorym ja studiuje.

    Piszesz, ze maja cos takiego.
    Co takiego ?
    Mnie interesuje wykonanie karty daktyloskopijnej i to wszystko.
    Soft do archiwizowania, rozpoznawania odciskow palcow , jak i opisy
    algorytmow sa dostepne w necie.
    A tutaj chodzi jedynie o prosta usluge, bardzo popularna w stanach u
    notariuszy.

    Ile za to kasujesz i jaka dajesz pieczatke : WPiA, Katedra
    Kryminalistyki ?

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).