  • Data: 2002-08-15 16:04:29
    Temat: Re: Katedra kryminalistyki. bylo: gdzie mozna wykonac sobie...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacku
    Kart daktyloskopijnych nie kupisz w Polsce w sklepie papierniczym. Są one na
    specjalnym papierze. Jeszcze raz powtarzam, jeśli chcesz to nieoficjalnie,
    zdaktyloskopuję Cię z największą przyjemnością - gratis. Tylko nie oczekuj
    ode mnie jakiejkolwiek pieczątki ani podpisu. Żaden policjant oficjalnie Ci
    tego nie zrobi, a jesli zrobi to "zmoczy tyłek". Niestety może to głupie ale
    nie możesz przyjść na policję o poprosić o daktyloskopię. To jest
    niemożliwe. Jeśli notariusz to uczyni jest oki. Napewno jednak od policjanta
    tego nie uzyskasz.

    ssj5