  • Data: 2002-08-15 17:16:38
    Temat: Re: Katedra kryminalistyki. bylo: gdzie mozna wykonac sobie...
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:

    > Jacku
    > Kart daktyloskopijnych nie kupisz w Polsce w sklepie papierniczym. Są one na
    > specjalnym papierze.
    Ale w stanach kupie wysylkowo za drobny grosz bez problemow.

    Jeszcze raz powtarzam, jeśli chcesz to nieoficjalnie,
    > zdaktyloskopuję Cię z największą przyjemnością - gratis. Tylko nie oczekuj
    > ode mnie jakiejkolwiek pieczątki ani podpisu. Żaden policjant oficjalnie Ci
    > tego nie zrobi, a jesli zrobi to "zmoczy tyłek". Niestety może to głupie ale
    > nie możesz przyjść na policję o poprosić o daktyloskopię. To jest
    > niemożliwe. Jeśli notariusz to uczyni jest oki. Napewno jednak od policjanta
    > tego nie uzyskasz.
    >
    > ssj5

    Ok.
    Ale z policja juz rozmawialismy i temat znam.
    Interesuje mnie ktos konkretnie, kto oferuje taka usluge publicznie,
    wszystkim zainteresowanym.
    Notariusze nadal nie wiedza o co chodzi.
    A Stanach notariusze wykonuja to standardowo w ramach drobnej oplaty i
    tak sie szkolilem w stanach na notary public.
    Odpowiedz konkretnie, gdzie ktos zainteresowany moze zaplacic za usluge
    i dostac karte do reki, aby ja wyslac za granice.
    Ale konkretnie bez poezji.
    Gdzie, adres, tel. i cena.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).