  • Data: 2002-08-15 10:53:33
    Temat: gdzie mozna wykonac sobie karte daktyloskopijna ? bylo Re: odciski palców
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcyś wrote:

    > Polecam wszystkim lekturę zarządzenia nr 6 KGP
    > z 16 maja 2002 - Dziennik Urzędowy KGP nr 8
    > z 19 czerwca 2002.
    >
    > Zgodnie z tym policja prowadzi zbiory śladów NN sprawców.
    > Tak jest z pewnością w tym przypadku - nie ma wytypowanych
    > osób podejrzanych o przestępstwo, więc ślad znajdzie się
    > w bazie. W przyszłości może być dopasowany do osoby,
    > która będzie daktyloskopowana jako podejrzana przy innej
    > okazji. Jest to skutkiem wprowadzenia systemu AFIS i ma
    > pomóc organom ścigania w wykrywaniu przestępstw nawet
    > po latach.

> [...]

    Ok.
    Powiedz mi tylko czy z tego wynika, ze osoba zainteresowana wykonaniem
    dla niej karty daktyloskopijnej na uzytek za granica, moze sie zwrocic o
    wykonanie tej karty i nastepnie ja przeslac za granice ?

    Otoz w Stanach notariusze wykonuja takie karty na drukach kart, ktore
    mozna kupic w sklepach z papeteria za kilka dolarow.
    Poza tym piszesz o laboratorium, a odciski palcow sa standardowo juz
    skanowane i komputerowo identyfikowane i rozpoznawane.

    Zatem mozna sobie zrobic karte daktyloskopijna, aby np. wyslac do
    zagranicznej policji, czy do ambasady, czy np. dla pracodawcy ?
    Niektorzy pracodawcy, w niektorych krajach, stawiaja taki wymog.
    I ile to kosztuje w kraju i kto wykonuje ?
    Bo pytalem kilku notariuszy , ale nie wiedza o co chodzi.

    Jacek
    ________
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
    Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
    Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.