    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Date: Fri, 3 Oct 2003 06:46:09 -0500

    "Naveed" <n...@w...pl> wrote in message
    news:bljmoh$499$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nic by się nie stało, pewnie też nic by się nie stało jakbym otworzył
    torby
    > i pokazał, że rzeczywiście nie ma tam niczego co się tam nie powinno
    > znalezc. Tym bardziej, że dobrze wiedziałem, że nic tam nie ma i że to
    tylko
    > pomyłka. Chodzi mi o zasade. Po tych wszystkich przypadkach z
    ochroniarzami
    > po prostu jestem wyczulony. Poza tym wogóle jestem wyczólony na punkcie
    praw
> [...]

    Popatrz na to ze strony ochroniarza. On ma swoją pracę. Alarm się włączył
    więc robi swoje.
    Gdybyś mu pokazał paragon rozstalibyście się po minucie bez kłopotów.
    Nie dyskutuję na temat inteligencji ochroniarza, bo z tym bywa u nas
    kiepsko.
    Wiele razy miałem sytuację, że coś mi zawyło i nigdy nie było z tym
    kłopotów.
    Raz mi się zdarzyło, że zawyła parasolka kupiona dzień wcześniej i zawyła
    przy wychodzeniu ze sklepu, nie przy wchodzeniu.
    Skończyło się po minucie, gdy powiedziałem, że jutro mogę przynieść rachunek
    i pokazać jeśli sobie życzą.
    Gdybym zrobił jakikolwiek "krzywy" gest, to skończyłoby się na wizycie
    policji.
    Niestety to jest nasza narodowa cecha. Utrudnić drugemu życie w maksymalnie
    możliwy sposób.
    Wolności po prostu trzeba się nauczyć.