  • Data: 2003-10-03 18:20:47
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 03 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bljtui$o61$1@topaz.icpnet.pl:

    >> Chodzilo mi po prostu o zwykla zasade.
    > A powinno chodzić o niezwykły kwas.
    "Zasada, arché, pierwsza zasada, prazasada, jedno z najdawniejszych i
    najistotniejszych pojęć filozoficznych, oznaczające element, grupę
    elementów, zjawisko (np. woda u Talesa, nieskończoność u Anaksymandra, Bóg
    w filozofii Ch. Wolffa, ścieranie się przeciwieństw w systemach
    dialektycznych G.W.F. Hegla i K. Marksa), które zgodnie z etymologią słowa
    zasada (i greckiego arché) znajduje się zarazem u początków i u podłoża
    albo pewnej wybranej sfery rzeczywistości, albo - najczęściej -
    wszystkiego, co jest."
    "Zasada obiektywizmu, procesowa zasada bezstronności, zgodnie z którą organ
    procesowy, zwłaszcza sąd, powinien mieć bezstronny stosunek wobec osób
    uczestniczących w postępowaniu"
    - nawet w takiej www.wiem.onet.pl (patrz powyżej) znajdziesz o wiele więcej
    definicji, nie mówiąc o prawdziwej grubej encyklopedii
    niż cienkich dowcipów

    > Nawet kosztem świętego spokoju, straconego czasu i wychodzenia w
    > oczach osób postronnych na głupiomądrego dupka???
    Ach, nie przenoś swoich traumatycznych doświadczeń na każdą systuację -
    może przedpiścy trafili się bardziej wyrozumiali postronni?

    > Dla mnie MÓJ święty spokój jest bezcenny.
    Jak na język nadepną nic nie powiesz?

    --
    pozdro
    poreba - w złym c/humorze i dlatego