  • Data: 2003-10-03 11:50:21
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently Naveed wrote:
    > O ile wiem, ze dobrze zrobilem nie pokazujac toreb, bo nie
    > musialem, o tyle nie jestem do końca przekonan czy miałem prawo upierac sie
    > przy tym by paragonu nie pokazywac.

    Problem jest do rozwiązania po prostu drogą logicznego myślenia ;-)
    Skoro nie masz obowiązku pokazywania toreb, nie masz również obowiązku
    pokazywania paragonu, bo po co , skoro nie można go i tak zweryfikować,
    bo nie można zaglądać do toreb ...
    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool