  • Data: 2003-10-03 13:28:21
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.19e78b2d4241e2439896be@news.tpi.pl...
    > A tak, ze chwila wspolpracy oznacza brak problemow.
    >
    > A tak rozwazajac teoretycznie, to wydaje mi sie, ze to oni maja ci
    > obowiazek udowodnic kradziez. A ty nie masz obowiazku udowadniac faktu
    > kupna.
    >
    > Ale to juz zalezy od sedziego ;)

    Zgadzam sie, ze moze troche przesadzilem upierajac sie przy swoim. Chodzilo
    mi po prostu o zwykla zasade. Majac w pamieci wielokrotne naruszenia prawa
    przez ochroniarzy, pomyslalem sobie, ze niestety trzeba byc konsekwentnym i
    bronic swoich praw nawet w z pozoru blahych sytuacjach. Malo kto zna swoje
    prawa i dlatego czesto powstaja z tego powodu naduzycia. Oczywiscie nie
    zyjemy w idealnym swiecie dlatego pewnie moglem i sobie i ochroniarzowi
    oszczedzic problemow i pokazac ta cholerna torbe i ten swistek z kasy. Tylko
    od takich malych rzeczy sie zaczyna :-)

    Pozdrawiam,
    Naveed