  • Data: 2003-10-03 13:25:51
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3F7D6706.6000800@post.pl...

    > Obowiązku i przymusu kupowania w hipermarkecie takze nie ma.
    >
    > pzdr
    > mirek

    Jasne, dlatego robie to niezwykle rzadko i gdy nie mam juz innego wyjscia. Z
    faktu ze nie ma obowiazku kupowania w hipermarkecie nie wynika to ze skoro
    juz tam pojde to moga ze mna zrobic wszystko, zrewidowac, ochrzanic, czasem
    nawet pobic, zadac rachunkow, paragonow a moze jeszcze aktu urodzenia i
    swiadectwa maturalnego, tylko dlatego ze jakies urzadzenie bylo wadliwe i
    zapiszczalo choc nie powinno, albo panu ochroniarzowi cos sie wydawalo!

    pozdrawiam,
    Naveed

    p.s. no tak i teraz wyjdzie na to ze jestem pieniaczem i sie przyczepiam do
    byle czego tylko i wylacznie po to by sie przyczepic. wiec oswiadczam, tak
    nie jest :-)