  • Data: 2003-10-03 18:04:00
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "poilkj" <p...@g...pl> popełnił 03 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:blk8nc$ocd$1@inews.gazeta.pl:

    > Przewrażliwiony jesteś
    Oczywiście, że przesadza.

    A tak BTW czy to Ty nie jesteś tym facetem co okrada
    i wykorzystuje bezecnie staruszków?
    Może sprawdzimy twoją bieliźniakę bo podobno tam przetrzymuje trofea.
    Udostępnisz mieszkanie do przeglądu?
    Na pewno, nic nie masz do ukrycia i przewrażliwiony nie jesteś
    i na pewno chciałbyś ułatwić pracę
    policjantom/ochroniarzom/reporterom/łowcom sensacji/... i komu tam jeszcze.
    A te całe czcze gadanie o prywatności i prawach człowieka to czniasz Oki?

    S-NJ NMSP, chyba ;)

    --
    pozdro
    poreba