  • 1. Data: 2007-03-23 08:35:56
    Temat: ochrona własności
    Od: krakers80 <k...@U...pl>

    Dzien dobry

    Posiadam DG i bede zarabial na sprzedazy pewnej uslugi w internecie.
    Posiadam dzialajacy serwis, w ktorym wykorzystalem pewien atrakcyjny
    sposob sprzedazy. Tzn. sposob wyboru produktu, jego zakup oraz samo
    poruszanie sie po serwisie. Czy jest jakas mozliwosc ochrony tych
    elementow? Nie chodzi mi o opatentowanie calego serwisu bo chyba jest
    maloprawdopodobne dostanie patentu na to, ale o opatentowanie tych
    pewnych elementow, dzieki ktorym jest prostsza i intuicyjna interakcja z
    uzytkownikiem.
    Jak do tego sie ma ochrona praw autorskich? Rozumiem, ze ktos nie moze
    skopiowac elementow z mojego serwisu, ale moze skopiowac pomysl i
    wykonac swoja strone na podobnej zasadzie.

    Czy jest jakikolwiek sposob abym mogl ochronic moja prace i serwis przed
    kradzieza pomyslu??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-30 19:28:16
    Temat: Re: ochrona własności
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    krakers80 dość niespodziewanie napisał(a):

    > Czy jest jakikolwiek sposob abym mogl ochronic moja prace i serwis
    > przed kradzieza pomyslu??

    Biorąc pod uwagę dane, które podałeś - raczej nie ma takiego sposobu

    Może, zaznaczam, że to mało prawdopodobne, ale niczego z góry do końca nie
    można wykluczyć, są w Twoim pomyśle elementy patentowalne, ale to już temat
    na inną rozmowę

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide