  • 11. Data: 2005-03-26 11:04:53
    Temat: Re: obraźliwe słowa
    Od: poreba <d...@p...com>

    "alex" <a...@g...pl> popełnił 26 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:d227aj$9fa$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > hm... czy mógłbys jasniej? co to jest buzdygan??

    Wiesz co to internet? Wiesz, korzystasz.

    Co to są news? Wiesz, piszesz na nie.

    Wiesz co to program do news? (pol. newsreader) W
    iesz, chociaż? chyba nie wiesz, co to dobry newsreader.

    A nie wiesz co buzdygan?!

    To tak, jakbyś jeździł samochodem nie wiedział co to "złapać kapcia",
    "zatarcie silnika", "progi zwalniające" i wszystkie plagi tego świata
    utrudniające życie kierowcom, pomocne jednak w chwilach absolutnej nudy
    i braku innych atrakcji.

    Osobnik o inicjałach PR chwilowo odpoczywa sobie zasłużenie w moim KF
    ale zapewne już zapodał link do obfitego "dozje"
    TegoOktóregoSięPytaszAKtoregoNazwiskaSieNieWymawiaZe
    byNiePrzetwarzac.
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-03-26 11:35:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "alex" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Choroba psychiczna Przemusia pogłębia się;))
    > Średnio inteligentny szympans potrafi sprawdzić źródło wiadomości.

    prawdopopdobnei alex rowneiz chcialby poznac Leszka, takwiec wersja demo:

    (google->grupy dyskusyjne->zaawansowane szukanie->wedlug ID)

    a teraz ciut chamstwa z jego zawszonych ust:
    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&h
    l=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&h
    l=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&
    hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%241%40opal.icpnet.pl&rnu
    m=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl
    =pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241%40opal.icpnet.pl&rnum=2

    oczywiscie to jest kropkla w morzu. Jest tego znacznie wiecej, i roznica
    pomiedzy normalnym
    czlowiekiem a nim polega na tym, ze on wyzywa od chamow, od nie inteligenych
    (zawsze to zaznacza
    jakby byl jakims profesorkiem a jest zwyklym "psem" pracujacym w drogowce)
    itd ludzi z ktorymi sie nie zgadza,
    badz tak po prostu.

    A zeby bylo zabawniej osttanio zmienia ksywki i rozmwia sam ze soba probujac
    narzucac innym
    swoje urojenia.

    w razacy sposob lamie prawo (art 216kk, zreszta na 212kk tez sporo sie
    znajdzie, oraz z art 256 kk rowniez sie zdarzylo),zdaje sobie
    sprawe z tego (probuje to kryc) ze ma przejebane kiedy zaloze mu sprawe (a
    zrobie to w odpowiednim czasie) i probuje wyskakiwac
    mi tu z tekstami typu "Menel rokicki już tak ma. I zapomina o art.141 K.W."
    stad moje zapytanie czy znow ksywka zmieniona.

    P.

  • 13. Data: 2005-03-27 11:24:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > co grozi osobie która uzyla wulgarnego sformułowania do drugiej osoby na
    > usenecie??

    To samo co w realu. Jeśli wyczerpuje to znamiona zniesławienia lub zniewagi,
    to przestępstwo z KK, ścigane z oskarżenia prywatnego.