  • 1. Data: 2005-03-25 15:51:06
    Temat: swiadek w sądzie
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    witam. droga 'przyjaciolko', mam problem.. ;]
    moja żonka pracowała w pewnej firmie w dziale windykacji. niedawno
    dostała z sądu wezwanie by stawiła się jako świadek w w sprawie o
    wierzytelności. klopot w tym, że kiedy żona pracowała w firmie nie
    zajmowała się tą konkretną sprawą, a teraz już nawet nie pracuje w tej
    firmie. dodatkowo sąd ma siedzibę ~200km stąd.
    czy jest jakaś możliwość 'wywinięcia' się z tej sprawy?
    pierwsze wezwanie 'odparliśmy' zwolnieniem lekarskim i wyjaśnieniem
    jaki był faktyczny związek żony ze sprawą. nie pomogło, przyszło
    drugie wezwanie-znów będzie zwolnienie. ale to nie załatwi problemu.
    coś poradzicie?
    --
    pozdr
    rebel

  • 2. Data: 2005-03-25 16:43:13
    Temat: Re: swiadek w sądzie
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wysłać szybciutko pismo o żądaniu zwrotu kosztów dojazdu i o konieczności wysłania
    żonie zaliczki...
    JaC

  • 3. Data: 2005-03-25 16:58:58
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wysłać szybciutko pismo o żądaniu zwrotu kosztów dojazdu i o
    konieczności
    > wysłania żonie zaliczki...

    na pouczeniu (rewer wezwania) napisano, że zwrot kosztów może nastąpić
    _po_wykonaniu_obowiązków. czy są zatem jakiekolwiek podstawy do
    żądania zaliczki?
    BTW czy takie wezwanie nie powinno przychodzić do firmy, a nie na
    prywatny adres?
    --
    pozdr
    rebel