  • 1. Data: 2005-03-25 17:13:48
    Temat: obraźliwe słowa
    Od: "alex" <a...@g...pl>

    co grozi osobie która uzyla wulgarnego sformułowania do drugiej osoby na
    usenecie??

  • 2. Data: 2005-03-25 17:35:00
    Temat: Re: obraźliwe słowa
    Od: "Mis Oralgol" <o...@g...pl>

    Użytkownik "alex" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > co grozi osobie która uzyla wulgarnego sformułowania do drugiej
    > osoby na
    > usenecie??

    Klaps w dziąsło, łysi ukraińcy w domu, porwanie członka rodziny lub
    kara pozbawienia komputera do lat 10 w zależności od fantazji osoby
    poszkodowanej. ;)

  • 3. Data: 2005-03-25 18:45:52
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    alex napisał(a):
    > co grozi osobie która uzyla wulgarnego sformułowania do drugiej osoby na
    > usenecie??

    Praktycznie nic.
    Ale może oberwać buzdyganem po głowie

    :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 4. Data: 2005-03-25 19:20:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "alex" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > co grozi osobie która uzyla wulgarnego sformułowania do drugiej osoby na
    > usenecie??

    Leszku znowu psedonim zmieniasz?

  • 5. Data: 2005-03-25 23:31:31
    Od: "alex" <a...@g...pl>

    > Ale może oberwać buzdyganem po głowie
    >
    > :-)

    hm... czy mógłbys jasniej? co to jest buzdygan??

  • 6. Data: 2005-03-25 23:33:07
    Od: "alex" <a...@g...pl>

    > Leszku znowu psedonim zmieniasz?

    wybacz ale musiałes mnie pomylic z kims innym :\

  • 7. Data: 2005-03-25 23:45:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    alex wrote:

    > co to jest buzdygan??

    :), dobre dobre

  • 8. Data: 2005-03-26 00:42:07
    Od: "alex" <a...@g...pl>

    eghm...mnie chcodziło w kwestiach czysto prawnych co grozi za takie
    nadużycie, bo chyba jest nadużyciem propagowanie treści obraźliwych, jak
    nie specjalizujecie się w kwestiach internetu to powiedzcie chociaż gdzie
    szukać ewentualnie jaki tytuł ma ustawa czy kodeks???

  • 9. Data: 2005-03-26 08:04:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Fri, 25 Mar 2005 17:45:46 -0600, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > :), dobre dobre

    A taki android z baśni Lema.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 10. Data: 2005-03-26 08:40:11
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    > wybacz ale musiałes mnie pomylic z kims innym :\

    Choroba psychiczna Przemusia pogłębia się;))
    Średnio inteligentny szympans potrafi sprawdzić źródło wiadomości.

    --
    - -
    Pzdr