  • 1. Data: 2005-03-25 13:02:19
    Temat: Zastraszanie
    Od: Marek <m...@m...pl>

    Koledzy bylego chlopaka dziewczyny (on tez) z ktora zaczalem sie spotykac
    groza mi pobiciem i wywozka do lasu. Dowody mam na to chyba nie bardzo
    wiarygodne bo tylko rozmowa na gg. Wiem tylko ze to nie sa zarty. Nawet
    pewnego dnia przyjechali w 8 gosci do lokalu gdzie mialem byc. Nie zjawilem
    sie jednak bo uprzedzila mnie o ich przyjezdzie ta wlasnie dziewczyna.
    Mowia ze maja moja fotke, wiedza gdzie mieszkam, podobno w planach mieli
    nawet wtargniecie do domu i wyciagnieciem mnie z niego. Zrezygnowali z tego
    sposobu mowiac ze szkoda tylko by bylo im moich rodzicow. Wiem jak wyglada
    2 z nich (tylko ze zdjecia). Rozmowy na gg prowadzone z kafejki, wiem
    ktorej - tzn. nie znam dokladnej lokalizacji ale sprawdzenie IP wyswietlilo
    tylko jej nazwe i miasto. Miejscowosc oddalona ode mnie 30km. Chcialem
    zadzwonic na policje w tej miejscowosci i poprosic o udanie sie w to
    miejsce ale w czasie szukania nr na policje oni zdazyli zniknac.

    Co w takiej sytuacji zrobic? Czy policja moglaby w czyms pomoc czy mam
    szukac sposobu na wlasna reke wsrod kolegow. Druga opcja nie bardzo mnie
    ineresuje ale jak innej mozliwosci nie ma....
    Maja taka przewage ze wiedza jak wygladam i moga w kazdej chwili mnie
    dorwac na ulicy a ja nie mam pojecia kim sa.

    --
    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2005-03-25 13:37:17
    Temat: Re: Zastraszanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > Maja taka przewage ze wiedza jak wygladam i moga w kazdej chwili mnie
    > dorwac na ulicy a ja nie mam pojecia kim sa.

    Zgloś się z tym na policję. Wszystko jedno gdzie.

  • 3. Data: 2005-03-25 13:42:01
    Od: Max <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 07:37:17 -0600, witek napisał(a):

    > Zgloś się z tym na policję. Wszystko jedno gdzie.

    Dokladnie. Z rok temu dwoch moich dalszych znajomych mialo maly zatarg,
    skutkiem czego jeden postraszyl drugiego, ze jesli czegos tam nie zrobi to
    zajma sie nim jego koledzy i go polamia. Gosc poszedl na policje. Pan
    policjant zadzwonil do straszacego, powiedzial mu kilka cieplych slow oraz
    cos w stylu - ze maja zgloszenie i jesli cos sie stanie tamtemu gosciowi to
    jest pierwszym podejrzanym. Straszacy momentalnie przestal byc takim
    "cfaniakiem", a koledzy chetni do pomocy na wiesc o zainteresowaniu policji
    sie ulotnili. niestety, nie wiem, czy jest to standartowa procedura czy tez
    moze wygladac inaczej, ale tak czy tak chyba warto bedzie zglosic.

  • 4. Data: 2005-03-25 14:22:22
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > Maja taka przewage ze wiedza jak wygladam i moga w kazdej chwili mnie
    > dorwac na ulicy a ja nie mam pojecia kim sa.

    jedny msłowem chodzisz z niezłą dupą :-) Powodzenia

  • 5. Data: 2005-03-25 17:03:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > Koledzy bylego chlopaka dziewczyny (on tez) z ktora zaczalem sie spotykac
    > groza mi pobiciem i wywozka do lasu.

    z Gdanska jestes?

    P.

  • 6. Data: 2005-03-25 18:22:52
    Od: Marek <m...@m...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2005 18:03:47 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > z Gdanska jestes?

    nie. a co tylko tam wywoza ludzi do lasu? ;)

    --
    Pozdrawiam !
    [GG 882610]

  • 7. Data: 2005-03-25 19:15:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > nie. a co tylko tam wywoza ludzi do lasu? ;)

    :-) gdybys byl z gdanska i tym kim mysle to nie pozotsalo by mi nic inneo
    jak od serca zyczyc
    porazki :)

    P.

    ps.
    polecam pomysl zpolicja, z tym ze rob to z glowa, bo jak sa konkretni to
    moze Ci to na dobre nie wyjsc

  • 8. Data: 2005-03-25 19:17:07
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Marek napisał(a):

    > nie. a co tylko tam wywoza ludzi do lasu? ;)

    ROTFL :-)

    --
    Adam