  • 1. Data: 2005-03-25 17:53:01
    Temat: JAK WYMELDOWAĆ NIEOBECNEGO OD LAT SYNA?
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Witam
    Proszę o pomoc w następujacej kwestii.
    Kupuje dom z działka . Włascicielami domu jest starsze małżeństwo, wszystko
    jest juz na etapie finalizowania...aż tu nagle okazuje sie że w domu jest
    jeszcze zameldowany syn właścieli z którym nie maja kontaktu od ponad 10
    lat.NIe wiadomo gdzie się znajduje - kilka lat temu siedział w więzieniu,
    być może jest za granicą...

    Właścielaka załatwia sprawę wymaledowania...jednak według urzedów może to
    potrawac do 3 miesięcy.
    PYTANIE: Czy ktos zetknał się z taka sytuacja i wie jak technicznie
    doprowadzić do wymeldowania syna w mozliwie ekspresowym terminie.?

    BNardzo prosze o pomoc, zalezy mi na finalizowaniu transakcji, w tym
    momencie jestem zupełnie zblokowanany.
    Moge jedynie kupic dom z zameldowanym mieszkańcem w promocji..a tego
    chciałbym uniknać.

    Pozdrawiam

    gg: 1776611
    d...@p...fm

  • 2. Data: 2005-03-25 18:03:07
    Temat: Re: JAK WYMELDOWAĆ NIEOBECNEGO OD LAT SYNA?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr wrote:
    > Witam
    > Proszę o pomoc w następujacej kwestii.

    niech sie obecni właściciele pofatyguję i wymeldują go w trybie
    administracyjnym.
    Szczegóły były już na grupie ileś razy.

  • 3. Data: 2005-03-25 18:21:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    Zresztą sam fakt zameldowania gości ma znaczenie marginalne, bo przecież
    nie rodzi sam w sobie żadnego prawa. Co najwyżej może być kłopot z
    organami ścigania, które będą o gościa pytały. Ja bym wyznaczył w akcie
    notarialnym termin na uregulowanie sprawy i zatrzymał do tego czasu jako
    gwarancje jakąś tam kwotę. Na tyle małą, b\y goście się nie obawiali, że
    ich oszukanie, a na tyle duża, by nie opłacało się im Was zignorować. W
    ostateczności po upływie 6 miesięcy, gdy będzie pewność, ze w tym czasie
    gość nie mieszkał, sami wymeldujecie z urzędu. receptę na to
    kilkukrotnie przytaczano na tym forum. Słowo kluczowe, to "wymeldowanie
    z urzędu". Google wyrzucą od razu instrukcję.

  • 4. Data: 2005-03-25 18:29:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > lat.NIe wiadomo gdzie się znajduje - kilka lat temu siedział w więzieniu,

    Kompletnie sie tym nie przejmuj. Jesli ich syn nie ma zadnego udzialu w
    nieruchomosci to nie ma to znaczenia. Kupuj ten dom, a jak sie syn zjawi
    i bedzie buzie darł to policje wezwiesz i po kłopocie. Zameldowanie
    osoby, ktora nie jest wspolwlascielem nieruchomosci nie ma tu zadnego
    znaczenia. Nawet jakby tam byla zameldowana cala druzyna pilkarska to
    nic im do tego budynku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-03-25 18:53:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osoby, ktora nie jest wspolwlascielem nieruchomosci nie ma tu zadnego
    > znaczenia. Nawet jakby tam byla zameldowana cala druzyna pilkarska to

    Ale z taką martwą duszą wiążą się czasem kłopoty. A to o 6 rano policja
    przyjedzie zapytać, czy czasem nie wrócił. A to jakiś komornik albo inny
    Kruk głowę zawracał. Oczywiście od prawnej strony z zameldowania nic nie
    wynika, ale tego typu wizyty nie należą do przyjemnych. Zwłaszcza, ze
    jak wynika z postu pytającego jegomość już miał problemy z prawem, więc
    nie wykluczone, że znowu coś zmajstruje.

  • 6. Data: 2005-03-25 19:01:25
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ale z taką martwą duszą wiążą się czasem kłopoty. A to o 6 rano policja
    > przyjedzie zapytać, czy czasem nie wrócił. A to jakiś komornik albo inny

    Raz na pewno przyjedzie. Ale nie beda raczej obstawiac domu calymi
    dniami ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-03-25 20:03:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr wrote:

    > BNardzo prosze o pomoc, zalezy mi na finalizowaniu transakcji, w tym
    > momencie jestem zupełnie zblokowanany.
    > Moge jedynie kupic dom z zameldowanym mieszkańcem w promocji..a tego
    > chciałbym uniknać.

    I co z tego, że zameldowany? Nie daje mu to żadnych praw.

    Jedyna niedogodność jest taka, że może np. przyleźć jakiś komornik
    poszukujący majątku owego delikwenta do zajęcia - wtedy wystarczy
    odpowiedzieć, że delikwent tu nie mieszka a zameldowany został przez
    poprzednich właścicieli.

    Oczywiście samą procedurę wymeldowania - jako aktualny właściciel -
    będziesz musiał rozpocząć, ale wystarczy np. donieść na komisariacie, że
    ktoś ów obywatel się nie wymeldował i tym samym popełnił wykroczenie
    przeciwko obowiązkowi meldunkowemu.

  • 8. Data: 2005-03-25 21:14:36
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > PYTANIE: Czy ktos zetknał się z taka sytuacja i wie jak technicznie
    > doprowadzić do wymeldowania syna w mozliwie ekspresowym terminie.?

    Mopja matka wymeldowala mnie w trybie administracyjnym rach ciach. Cos ok. 2
    tygodni to trwalo. A w domu nie bylo mnie miesiac, a nie 10 lat.

    Czyli da sie.

    p.

  • 9. Data: 2005-03-26 00:18:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Raz na pewno przyjedzie. Ale nie beda raczej obstawiac domu calymi
    > dniami ;-)

    Jesteś w błędzie.

  • 10. Data: 2005-03-26 07:18:20
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>