  • 21. Data: 2007-03-27 04:42:30
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Bo chcę pomóc kumplowi, a ty korzystasz (jak zwykle) z okazji i sobie
    > ego podbudowujesz, zamiast odpowiedzieć konkretnie.

    Przecież ci konkretnie powiedziałem że nie masz racji ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 22. Data: 2007-03-27 09:42:09
    Od: "pinguela" <s...@g...com>

    On 26 Mar, 21:43, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Ja to rozumiem, ale to nie jest szkoła prowadzona przez gminę, nie jest
    > przez nią finansowana i nie ma nic w ogóle wspólnego z samorządem.
    > Niemniej dzięki za informację.

    Najpierw pisałeś że chodzi o państwową placówkę oświatową później
    dodałeś że to zwyczajna szkoła państwowa. Teraz piszesz zupełnie coś
    innego :I

    Jak się zdecydujesz co to za pracodawca to może ktoś ci odpowie na
    pytanie i może to nawet będzie odpowiedź na temat ;)

  • 23. Data: 2007-03-27 10:17:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1174988529.564553.224760@b75g2000hsg.googlegrou
    ps.com
    pinguela <s...@g...com> pisze:

    > Najpierw pisałeś że chodzi o państwową placówkę oświatową później
    > dodałeś że to zwyczajna szkoła państwowa. Teraz piszesz zupełnie coś
    > innego :I
    Nie. Wszystko podałem ok. Nie dla wszystkich szkół państwowych organem
    prowadzącym jest gmina.

    > Jak się zdecydujesz co to za pracodawca to może ktoś ci odpowie na
    > pytanie i może to nawet będzie odpowiedź na temat ;)
    Dziękuję, już nie trzeba.

    --
    Jotte