  • Data: 2010-11-18 11:14:52
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-11-2010 11:19, Andrzej pisze:
    > "Maddy"<m...@e...com.pl> napisał

    > Zatem faktura korygująca, jeśli uważasz, że nota to przerost formy nad
    > treścią.
    > Albo poprawka w niewydrukowanej jeszcze i niezatwierdzonej fakturze.

    Nie rozumiem. Czy sformułowanie "informacja, która nie jest integralną
    częścią faktury" jest aż tak trudne do zrozumienia?

    > Jeśli tak nakazuje prawo, to owszem :)

    Jaki prawo?

    > A nawet jeśli po cichu zabijam je niedozwolonym OFFem, to nie radzę innym
    > publicznie, że tak też można.

    Nie wiem jak Ty, ale ja nigdy nikomu niczego tu nie radzę.
    Wyrażam swoje zdanie w danej kwestii.

    Swoją drogą - nie zauważyłam, żebyś unosił się moralnie w dyskusji na
    temat tego, jak nakłamać policjantom, żeby nie dostać mandatu.
    A takie pojawiają się tu cyklicznie.

    > Ale jak sądzę pisząc *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną
    > odpowiedzialność *** dałaś sobie prawo do pisania tutaj czegokolwiek :)

    Ten dopisek to łopatologia dla cymbałów i tych, którzy myślą, że piszą
    na jakieś forum samopomocowe a nie na grupę dyskusyjną.
    Średnio inteligentny internauta jest tego świadomy bez dopisków.

    Naprawdę - jak zrobisz to, co ktoś napisał (tutaj to nie hardcore, na
    medycynie ludzie potrafią namawiać do picia przemysłowego wybielacza
    jako metody leczenia Crohna) i z tego powodu będziesz miał problemy, to
    możesz temu komuś skoczyć. Serio, serio.

    Dlatego to się nazywa grupa "DYSKUSYJNA" - a nie grupa porad za darmo.
    Dyskusja polega m.in. na prezentowaniu różnych poglądów a Ty możesz
    sobie wybrać ten, który Ci pasuje albo argumenty, które Cię przekonały
    albo wersję osoby, którą bardziej lubisz. I zrobić z tym, co Ci się
    podoba, na swoją wyłączna odpowiedzialność.

    Swoją drogą koncepcja, że ja podpowiem coś kontrowersyjnego Tristanowi a
    on to bez dyskusji wykona... zabawna wizja.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813