  • Data: 2010-11-18 11:23:27
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/11/2010 10:11, Liwiusz wrote:
    > Musisz zatem ująć w cenniku opłatę stałą związaną pokrywającą koszt
    > wysłania faktury. Poza tym nie musisz wysyłać poleconych.

    Za ostatnie trzy lata nie wysłałem papierowej faktury, wszyscy uznali,
    że w moim przypadku działa czeskie prawo, tylko jedna firma utrzymuje,
    że mnie obowiązuje polskie prawo.

    Jak nie wyślę listu poleconego, to oni zawsze mogą twierdzić, że nic nie
    otrzymali. I może będą mieli rację, bo przed 2008 r. na 10 faktur różnym
    firmom 4 na poczcie zginęły. Tak samo kartki przesyłane albo do Polski,
    albo z Polski, albo w ramach Polski ginęły i giną. W tym roku
    przesyłałem kilka kartek z podróży rowerowej na Mazurach - z czterech
    kartek w ramach Polski jedna nie dotarła, do Czech dotarły wszystkie trzy.

    Ludek