  • 1. Data: 2004-09-20 09:02:01
    Temat: nr konta?
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    szukam nr-u konta na jakie mam wplacac podatek dochodowy do Urzedu
    Skarbowego w Bilgoraju...

    Z gory wielkie dzieki!!

    Mirek

  • 2. Data: 2004-09-20 09:14:56
    Temat: Re: nr konta?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 11:02:01 +0200, Mirek naskrobał(a):

    > szukam nr-u konta na jakie mam wplacac podatek dochodowy do Urzedu
    > Skarbowego w Bilgoraju...
    >
    > Z gory wielkie dzieki!!

    OMG!!!

    www.google.com -> urząd skarbowy biłgoraj -> enter -> 3-ci od góry

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-20 09:19:03
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    > www.google.com -> urząd skarbowy biłgoraj -> enter -> 3-ci od góry

    No tak ale czy mam wplacac na PIT czy pod.doch.? Bo to bedzie przeciez
    PIT5...

    Mirek

  • 4. Data: 2004-09-20 09:24:54
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mirek pisze:

    > No tak ale czy mam wplacac na PIT czy pod.doch.? Bo to bedzie przeciez
    > PIT5...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Mirek

    O co Ci tak naprawe chodzi ?

    Pit -5 todeklaracja do oblizcenia zaliczki na podatek dochodowy..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-09-20 09:40:33
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    > Pit -5 todeklaracja do oblizcenia zaliczki na podatek dochodowy..

    No wiec wlasnie chcialem wplacic zaliczke na podatek dochodowy :)
    Sorki ale nie jestem za bardzo biegly w tych sprawach...

  • 6. Data: 2004-09-20 09:51:18
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl> napisał w wiadomości

    > Sorki ale nie jestem za bardzo biegly w tych sprawach...

    to zadzwon do nich

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 7. Data: 2004-09-20 10:08:04
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    > to zadzwon do nich

    Jak bym mial taka mozliwosc to z pewnoscia bym to zrobil... :(

    --
    Pozdrowka
    Mirek

  • 8. Data: 2004-09-20 11:32:27
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

    "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl> wrote in message

    > No wiec wlasnie chcialem wplacic zaliczke na podatek dochodowy :)
    > Sorki ale nie jestem za bardzo biegly w tych sprawach...

    No i jak nie wiedzialem tak nadal nie wiem :(

  • 9. Data: 2004-09-20 14:17:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, Mirek wrote:

> [...]
    >+ > Sorki ale nie jestem za bardzo biegly w tych sprawach...
    >+
    >+ No i jak nie wiedzialem tak nadal nie wiem :(

    *Czego* nie wiesz ??
    Zaliczka na podatek dochodowy jest od nazwy formularza
    określana jako PIT (PIT-4, PIT-5, ...).
    Numer konta znalazłeś. Nie mamy pojęcia jak płacisz - "internetowe"
    banki (Inteligo, mBank,...) mają gotowe formularze. Banki
    "marmurowe" - specjalne formularze do wpłat.
    O co chodzi ?
    Wrrr.... pytaj po polsku !!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-09-20 14:41:09
    Od: "Mirek" <mireczek/U-S-U-N-T-O/@pf.pl>

> [...]
    > banki (Inteligo, mBank,...) mają gotowe formularze. Banki
    > "marmurowe" - specjalne formularze do wpłat.

    Juz po klopocie, poprostu nie doczytalem :(
    Sorki za klopot i dzieki za pomoc!

    --
    Pozdrowka
    Mirek