  • 1. Data: 2004-09-20 08:16:24
    Temat: WKU
    Od: Kris <k...@p...fm>

    Witam!! :-)
    Mam pytanko :-)
    Dostalem odroczenie na 1,5 roku jednorazowe ostateczne bo za ten czas bede
    konczyl 28 ... lat ...
    I teraz jest taka niezbyt ciekawa sprawa ... musze zrezygnowac ze studiow
    czy WKU moze cofnac te odroczenie ?
    Pozdrowienia i dzieki za odpowiedz
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-09-20 08:49:53
    Temat: Re: WKU
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > konczyl 28 ... lat ...
    > I teraz jest taka niezbyt ciekawa sprawa ... musze zrezygnowac ze studiow

    Przepis art. 39 ust. 6 ustawy okresla, ze w tym przypadku z urzedu tracisz
    udzielone odroczenie.
    Jupraw

  • 3. Data: 2004-09-20 08:55:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jupraw" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przepis art. 39 ust. 6 ustawy okresla, ze w tym przypadku z urzedu tracisz
    > udzielone odroczenie.

    co nie znaczy ze wku bedzie mialo jakiekolwiek pojecie o tym ze on juz nie
    jest studentem

  • 4. Data: 2004-09-20 09:39:00
    Od: Kris <k...@p...fm>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Jupraw" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co nie znaczy ze wku bedzie mialo jakiekolwiek pojecie o tym ze on juz nie
    > jest studentem

    Niestety mie wiem jak teraz ale kiedys uczelnia miala obowiazek
    powiadomienia WKU w ciagu 2 tyg od czasu utracenia praw studenta. A wziasc
    slub ? Znajomi w takich przypadkach przeniesieni zostali do rezerwy ...
    Pozdrowienia
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-09-20 09:55:52
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Kris wrote:

    > wziasc slub ? Znajomi w takich przypadkach przeniesieni zostali do
    > rezerwy ... Pozdrowienia

    to byly "jednorazowe akcje"

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl

  • 6. Data: 2004-09-20 09:56:24
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Kris wrote:

    > Dostalem odroczenie na 1,5 roku jednorazowe ostateczne bo za ten czas
    > bede konczyl 28 ... lat ...
    > I teraz jest taka niezbyt ciekawa sprawa ... musze zrezygnowac ze
    > studiow czy WKU moze cofnac te odroczenie ?

    to zalezy z jakiego powodu dostales odroczenie

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl