    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy rzad
    Date: Tue, 28 Nov 2023 17:24:54 +0100

    On Tue, 28 Nov 2023 17:09:11 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > jednoznaczny - nie można rodziców zwalniać na urlopach macierzyńskich i
    > stoi to napisane bezpośrednio w kodeksie pracy, dyrektywie europejskiej
    > i pośrednio w konstytucji. No ale jak państwo ma w tym interes to chuj z
    > duchem ważna litera i wystarczy "wygasić umowę" zamiast rowiązać umowę i
    > chuja z duchem prawa można ciąć bez ograniczeń. Z tym że pocięli tak z
    > duchem, że aż litera im się przestała zgadzać - bo wygaszenie nie może
    > być zależne od niczyjej woli - również ustawodawcy. I na tym polegli a
    > nie na jakiś duchach, które wszyscy mieli w dupie.

    Czekaj czekaj - a z tym wygaszeniem to litera, czy duch zadecydował?

    Bo o ile pamietam, to agencje zlikwidowano, wiec umowy o prace ...
    wygasły?
    Jest jakis przepis na to "wygaszenie" ?

    > E tam - ja się nawet powoływałem na stenogramy z posiedzeń komisji
    > legislacyjnej gdzie twórcy tegoż tworu zarzekali się że nie ma mowy o
    > zwalnianiu kobiet w ciaży i na urlopach i tego typu pomysły to jakieś
    > fantasmagorie. I chuja z tego wynikało...

    Dokładnie.
    a) obywatel nie musi znac intencji, natomiast zna literę. I zgodnie z
    literę postępuje.

    b) Intencji nikt nie bada, bo jak ... powołac 460 posłów na świadków i
    spytac o intencje?
    No owszem, intencja powinna byc w zgłoszeniu projektu, ale kto
    powiedział, ze posłowie sie trzymają projektu? Potem komisje
    obrabiają.

    J.