  • Data: 2023-11-28 17:40:17
    Temat: Re: nowy rzad
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2023 o 17:24, J.F pisze:

    > Czekaj czekaj - a z tym wygaszeniem to litera, czy duch zadecydował?

    Ostatecznie litera - sąd najwyższy powiedział, że wygaszanie umowy o
    pracę musi wynikać bez "oświadczenia woli" pracodawcy, tymczasem
    wygaszenie wedle tej ustawy "wygaszamy tym co im nie zaproponujemy
    zatrudnienia" nie spełnia warunków do "wygaszenia" gdyż to musi wynikać
    po prostu z mocy prawa a nie decyzji pracowdawcy. Pewnie w nowszych
    wersjach "wygaszają" wszystkich i dopiero potem części proponują
    zatrudnienie i będzie już ok patrząc z literą...

    > Bo o ile pamietam, to agencje zlikwidowano, wiec umowy o prace ...
    > wygasły?

    Nie wszystkie - tu się właśnie przejechali z literą - wygasła tylko
    część, tych których nie zatrudnili w nowej.

    > Jest jakis przepis na to "wygaszenie" ?

    No cała specustawa:P

    > Dokładnie.
    > a) obywatel nie musi znac intencji, natomiast zna literę. I zgodnie z
    > literę postępuje.

    A nawet jak zna ducha i ma go na piśmie to chuj z tego wynika...

    > b) Intencji nikt nie bada, bo jak ... powołac 460 posłów na świadków i
    > spytac o intencje?

    Nawet nie trzeba było. Zostały zaprotokołowane, bo o ten konkretny
    przypadek (zwalniania osób korzystajacych z ochrony związanej z
    rodzicielstwem) i na tą okoliczność odpytano twórców. Więc nic nie
    trzeba było kombinować - wisiało na stronie sejmu w stenogramie komisji
    oraz z pismach procesowych. Notabene osoba która zarzekała się że to
    absolutnie nie jest celem ustawy właśnie ten czyn popełniła - ziobro
    zaskoczenia.

    Przypomnę tu tylko że ten pan się nazywa zbigniew babalski i był
    pelnomocnikiem słusznie już byłej p.o.remier beaty "prowadzę politykę
    prorodzinną" straszydło. Za ci obydwu tym postaciom hak im w smak, a
    podatnikom dziękuję za odszkodowanie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!