  • Data: 2023-11-28 18:33:52
    Temat: Re: nowy rzad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Nov 2023 17:40:17 +0100, Shrek wrote:

    > Ostatecznie litera - sąd najwyższy powiedział, że wygaszanie umowy o
    > pracę musi wynikać bez "oświadczenia woli" pracodawcy, tymczasem
    > wygaszenie wedle tej ustawy "wygaszamy tym co im nie zaproponujemy
    > zatrudnienia" nie spełnia warunków do "wygaszenia" gdyż to musi wynikać
    > po prostu z mocy prawa a nie decyzji pracowdawcy. Pewnie w nowszych
    > wersjach "wygaszają" wszystkich i dopiero potem części proponują
    > zatrudnienie i będzie już ok patrząc z literą...

    Sie zrobi likwidacje Agencji ustawą, i bedzie bez woli Agencji :-)

    > Nie wszystkie - tu się właśnie przejechali z literą - wygasła tylko
    > część, tych których nie zatrudnili w nowej.

    Nie powstała nowa agencja?
    To chyba i nowe umowy powinny być?

    No ale nadal - to sąd znalazł chyba ducha prawa, bo literalnie
    to umowy wygasły z mocy ustawy?

    > No cała specustawa:P

    A która konkretnie?

    > A nawet jak zna ducha i ma go na piśmie to chuj z tego wynika...

    Aczkolwiek to otwiera jakies pole manewru.

    > Nawet nie trzeba było. Zostały zaprotokołowane, bo o ten konkretny
    > przypadek (zwalniania osób korzystajacych z ochrony związanej z
    > rodzicielstwem) i na tą okoliczność odpytano twórców. Więc nic nie
    > trzeba było kombinować - wisiało na stronie sejmu w stenogramie komisji
    > oraz z pismach procesowych. Notabene osoba która zarzekała się że to
    > absolutnie nie jest celem ustawy właśnie ten czyn popełniła - ziobro
    > zaskoczenia.

    No ale to jest protokół z komisji. Reszta posłów głosowała, i mogła
    nie znać tej intencji, i skupic sie na literze.
    A po prawdzie, to "głosowaliśmy tak, jak nam przewodniczący klubu
    kazał". Taka była intencja :-)

    Poza tym była jeszcze prawdziwa intencja - zwolnic prawie wszystkich,
    zatrudnic swoich na ich miejsce :-P

    > Przypomnę tu tylko że ten pan się nazywa zbigniew babalski i był
    > pelnomocnikiem słusznie już byłej p.o.remier beaty "prowadzę politykę
    > prorodzinną" straszydło. Za ci obydwu tym postaciom hak im w smak, a
    > podatnikom dziękuję za odszkodowanie;)

    To sie teraz unieważni uchwałą i oddasz z procentami :-P

    J.