  • Data: 2023-11-28 19:32:25
    Temat: Re: nowy rzad
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2023 o 19:20, J.F pisze:

> [...]
    zepisy-wprowadzajace-ustawe-o-krajowym-osrodku-wspar
    cia-rolnictwa-18581755

    > To chodzilo o ARR i ARiMR ?

    Nie. ARR i ANR > kowr.

    > Bo jednak ARR sie likwiduje, a prezes nowej ARiMR proponuje
    > zatrudnienie wybranym przez siebie pracownikom ARR.

    ARiMR został. Ale nawet jakby tak to jeśli część "wygaszasz" a część
    nie, to nie jest to wygaszenie a po prostu rozwiązanie umowy. Po prostu
    się potknęli o literę - skoro nie wygaszasz wszystkich a potem części
    proponujesz od nowa tylko wygaszasz po uważaniu tym co im nie
    proponujesz to nie jest to wygaszenie. Bo wygaszenie z definicji jest z
    okoliczności niezależnych od zatrudniającego - a tu masz po drodze
    decyzję pełnomocnika. Jak piszę - pewnie się nauczyli i potem wygaszali
    wszystkim - trzebaby sprawdzić jak przy późniejszych "zmianach nazw"
    było na przykład AON > ASzW..

    > rejon sie nie odniósł, bo nie chciał, a apelacja nie musiała, bo
    > uznała z innych przyczyn :-)

    Jak widzisz bez znaczenia... W apelacji było podniesione, że rejon się
    nie odniósł, więc apelacja z automatu powinna się odnieść do zarzutu.

    > Ale to mogą być dalsi "swoi" :-)

    Nie baldzo. Ktoś musiał wiedzieć jak to robić:P

    > Na rympał, to uchwałą.
    > Uchwali się, ze intencje ustawy były takie a takie :-)

    Ale to nie zmienia wyroku:P No i jak napisałem - żaden chuj się nie
    przyzna:P

    > Ustawą to bardzo prosto. Wpisze się odpowiedni artykuł :-)

    No i jak to zmienia wyrok?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!