  • 41. Data: 2019-10-25 13:55:08
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to nie podawaj swojego adresu na żądanie policjanta np. podczas kontroli drogowej
    i napisz, jak się skończyło.
    Poczekamy te parę dni.

    -----

  • 42. Data: 2019-10-25 14:00:57
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 13:49:09 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jakikolwiek by nie był powód - jeśli rzeczywiście zostałby obrażony, to
    > dane sędziego znał. Ale jemu nie zależało na ustaleniu danych, tylko na
    > pieniaczeniu.

    Jemu zależało na "notatce policyjnej" z "miejsca zdarzenia".

    > Czasami to wynika z choroby psychicznej, i nie ma co do
    > tego dorabiać ideologii, że strona nie wie, kto jest sędzią, bo sędzia
    > nie siedzi z dowodem na wierzchu.

    Zaiste, fascynujące. Opanowanie tematu dorabiania ideologii do choroby
    budzi pewne podejrzenia.

    > Bo po osobie zachowującej się w taki sposób nie sposób oczekiwać
    > rozsądnego działania i poprawnego merytorycznie powództwa.
    Fascynujące.

    > Po pierwsze - do obrażenia pewnie nie doszło.

    Ww. zdanie jest logicznie wewnętrznie sprzeczne.

    Face-palm^2.

  • 43. Data: 2019-10-25 14:06:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 13:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > No to nie podawaj swojego adresu na żądanie policjanta np. podczas
    > kontroli drogowej i napisz, jak się skończyło.
    > Poczekamy te parę dni.

    Nie muszę czekać. Podczas ostatniej stłuczki policjant do mnie mówi: pan
    sobie spisze dane z dowodu sprawcy, bo ja nie mogę panu ich podać.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2019-10-25 14:08:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 14:00, dantes pisze:

    > Jemu zależało na "notatce policyjnej" z "miejsca zdarzenia".

    Nic w tej notatce nie byłoby, co by mu się przydało do sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2019-10-25 14:11:25
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 14:06:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie muszę czekać. Podczas ostatniej stłuczki policjant do mnie mówi: pan
    > sobie spisze dane z dowodu sprawcy, bo ja nie mogę panu ich podać.

    A Ty je przetwarzałeś, spisując?

  • 46. Data: 2019-10-25 14:12:30
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 14:08:09 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nic w tej notatce nie byłoby, co by mu się przydało do sprawy.

    Będzie.

  • 47. Data: 2019-10-25 14:22:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 14:11, dantes pisze:

    > A Ty je przetwarzałeś, spisując?

    Niewątpliwie.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2019-10-25 14:23:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 14:12, dantes pisze:

    > Będzie.

    Co?

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2019-10-25 14:30:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 14:22:58 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Niewątpliwie.

    Dasz mi namiary na sprawcę?

  • 50. Data: 2019-10-25 14:31:16
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 25 Oct 2019 14:23:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Co?

    " - Nie musisz wszystkiego rozumieć"