  • 211. Data: 2020-01-14 23:03:47
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > A o telefonie zapomniałeś?.

    I co, podoba się futerał? :)))

    > To sobie poczytaj nagłówki twoich postów, Kubusiu...

    To adres serwera newsów (nie)skończony debilu :))) Znasz się na prawie jak na
    necie.

    > Strzelaj dalej.

    Czytaj i wypieraj. I nie zanudzaj swoimi bzdetami.

  • 212. Data: 2020-01-15 08:14:48
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 14 Jan 2020 23:03:47 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > I co, podoba się futerał? :)))

    Stań przed lustrem i zrób "słitfocię"...

    > To adres serwera newsów (nie)skończony debilu :))) Znasz się na prawie jak na
    > necie.
    Bravo... Kubusiu.
    Za to neostrada, i nie tylko, "ma" ciebie... geniuszu...
    Ty nie musisz "znać się" na czymkolwiek wystarczy, że bezkrytycznie dajesz
    wiarę swoim "fuhrehrom".
    "Znasz się" na necie jak na prawie.

    > Czytaj i wypieraj. I nie zanudzaj swoimi bzdetami.
    Nadal nie rozumiesz znaczenia słów, których używasz, Kubusiu.
    Zapomniałeś ponownie przypomnieć o tym co kładzie ci do twojej główki
    jeden z twoich "fuhrehrów"
    Przypomnij nam wszystkim... czym gwałcą ci mózg...
    A może zacząłeś już myśleć samodzielnie?
    No?
    Jak będzie?
    Zacytujesz pierdy twoich "fuhrehrów", czy nie?
    Tak na strzemiennego?
    Co?

  • 213. Data: 2020-01-15 10:14:46
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Stań przed lustrem i zrób "słitfocię"...

    Jesteś księdzem ? To pomyliłeś adres.

> [...]
    > Za to neostrada, i nie tylko, "ma" ciebie... geniuszu...
    > Ty nie musisz "znać się" na czymkolwiek wystarczy, że bezkrytycznie dajesz

    Grażynko, pisz z sensem, bo kompromitujesz się swoim nieuctwem.
    Brawo będzie jak opanujesz podstawy.
    Czytanie dalej ciężko idzie, bo jak wspominałem nie mam neo.

> [...]
    > No?
    > Jak będzie?
    > Zacytujesz pierdy twoich "fuhrehrów", czy nie?

    Cóż za słowotok sfiksowanego rencisty :)))
    Miałeś się pożegnać gamoniu, a dalej szczekasz.

  • 214. Data: 2020-01-15 14:10:08
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2020 10:14:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Jesteś księdzem ? To pomyliłeś adres.

    Jakieś przykre doświadczenia, z dzieciństwa... uuuu...?
    Napisz do kurii...
    Tu nikogo to nie interesuje.
    A "słitfoci" nikomu nie pokazuj / nie przesyłaj...
    brońciepanieboże.
    Napisz tylko co wyszło z porównania i co ma więcej zmarszczek:
    futerał czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy mówisz prawdę czy kłamiesz.
    O.K?

    > Grażynko, pisz z sensem, bo kompromitujesz się swoim nieuctwem.
    > Brawo będzie jak opanujesz podstawy.
    > Czytanie dalej ciężko idzie, bo jak wspominałem nie mam neo.

    Pięć liczb rozdzielonych dwukropkiem i czas twojego wpisu dostarczają
    wystarczająco dużo informacji na twój temat... Kubusiu.
    Czego jeszcze nie rozumiesz, Kubusiu?

    > Cóż za słowotok sfiksowanego rencisty :)))
    Pudło...

    > Miałeś się pożegnać gamoniu, a dalej szczekasz.
    Zrobiłem dla ciebie, Geniuszu, wyjątek abyś przypomniał nam wszystkim czym
    gwałci ci mózg twój "fuhrehr"...
    No dawaj...
    Na strzemiennego... Kubusiu... nie lękaj się... .

  • 215. Data: 2020-01-15 14:18:46
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > A "słitfoci" nikomu nie pokazuj / nie przesyłaj...

    Chcę, nie chcę, chcę, nie chcę -- cały gamoń :))

    > Pięć liczb rozdzielonych dwukropkiem i czas twojego wpisu dostarczają
    > wystarczająco dużo informacji na twój temat... Kubusiu.

    Cztery liczby gamoniu :))) I kropką :)))
    Grażyna -- sio do obierania ziemniaków, tam może ogarniesz temat :))

    > Pudło...

    Staraj się - renta ci się nalezy jak nic.

    > Zrobiłem dla ciebie, Geniuszu, wyjątek abyś przypomniał nam wszystkim czym

    Dalej szczekasz:

[...]

    Teraz już spłyniesz czy znowu będziecie trzeba wyśmiać, nieuku? :)))

  • 216. Data: 2020-01-15 14:48:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2020 14:18:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Chcę, nie chcę, chcę, nie chcę -- cały gamoń :))
    Zrób ale nie przesyłaj, Geniuszu... tego też nie ogarniasz?
    Nie rozumiesz prostego tekstu?

    > Cztery liczby gamoniu :))) I kropką :)))
    Cztery kropką i dwukropek przed piąta, czyli pięć... Kubusiu,
    a to że pomiędzy czterema są kropki to oczywista oczywistość
    Kubusiu.

    > Grażyna -- sio do obierania ziemniaków, tam może ogarniesz temat :))

    Wyparcie?

    > Staraj się - renta ci się nalezy jak nic.

    Sraj dalej.

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Szczekaj, szczekaj... . Boli czy przywykłeś?

    > Teraz już spłyniesz czy znowu będziecie trzeba wyśmiać, nieuku? :)))
    Znowu za dużo tniesz, Kubusiu, a masz słabą pamięć...
    Czekamy aż zrobisz fotkę i nikomu nie przesyłając odpowiesz na pytanie
    co ma więcej zmarszczek: futerał czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę...

    No to czekamy...

  • 217. Data: 2020-01-26 22:55:07
    Od: n...@o...pl

    w <qvn550$109k$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Zrób ale nie przesyłaj, Geniuszu... tego też nie ogarniasz?
    > Nie rozumiesz prostego tekstu?

    Chcę, nie chcę, chcę, nie chcę -- cały gamoń :))

    > Cztery kropką i dwukropek przed piąta, czyli pięć... Kubusiu,

    Robisz postępy gamoniu :)) Na razie 4 minus.

    > a to że pomiędzy czterema są kropki to oczywista oczywistość
    > Kubusiu.

    Wiem, wiem -- gamoń ma problemy z artykulacja wlasnych mysli :))

    > Szczekaj, szczekaj... . Boli czy przywykłeś?

    Wymysl cos wlasnego gamoniu :))

> [...]
    > co ma więcej zmarszczek: futerał czy twoja szyja.
    > A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę...

    Rencista stara sie byc dowcipny i oto efekty :)))

    Na razie zapoznawaj sie:

  • 218. Data: 2020-01-28 04:55:10
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 26 Jan 2020 22:55:07 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Chcę, nie chcę, chcę, nie chcę -- cały gamoń :))

    Dalej nie ogarniasz Kubusiu i na dodatek "wjechałeś na rondo".

    > Robisz postępy gamoniu :)) Na razie 4 minus.

    Janusz Kukurydzy... kosi.

    > Wiem, wiem -- gamoń ma problemy z artykulacja wlasnych mysli :))

    Wyparcie?

    > Wymysl cos wlasnego gamoniu :))

    Napisał ten co wymyślił... "coś własnego".

    > Rencista stara sie byc dowcipny i oto efekty :)))

    Nic nie rozumiesz. " - Twoje kung-fu niedobry".

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Ale ci nakład do główki jeden twoich "fuhrehrów". Już masz odruch Pawłowa,
    biedaku.

    Ale nadal czekamy aż zrobisz fotkę i nikomu nie przesyłając odpowiesz na
    pytanie co ma więcej zmarszczek: futerał czy twoja szyja.

  • 219. Data: 2020-01-30 23:16:17
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Dalej nie ogarniasz Kubusiu i na dodatek "wjechałeś na rondo".

    OK, wróć jak ogarniesz kropki i dwukropki, Grażka.

    > Janusz Kukurydzy... kosi.

    jw.

    > Wyparcie?

    Nie wiem, być może. Po pełną diagnozę udaj się do lekarza.

    > Napisał ten co wymyślił... "coś własnego".

    Grunt, że masz wave'a na dysku :)))

    > Ale ci nakład do główki jeden twoich "fuhrehrów". Już masz odruch Pawłowa,
    > biedaku.

    Ale zrozumiałeś?

  • 220. Data: 2020-01-31 11:17:00
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 23:16:17 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > OK, wróć jak ogarniesz kropki i dwukropki, Grażka.

    Jak ty... "ogarnąłeś"?
    Wszystko ci się zajączkuje,
    w tym "miejscu" pisaliśmy o twojej "słitfoci".

    > jw.
    zatem Janusz...

    > Nie wiem, być może.
    Faktycznie nie wiele rozumiesz.
    Ale o tym poczytaj sobie w "archiwalnych" postach. Bo obiecałeś,
    że odniesiesz się do ww. zagadnienia dopiero "jak będziesz na emeryturze"
    czym dowiodłeś, że jesteś najzwyklejszym parafianinem
    [łac. słabo przyjmujący].

    > Po pełną diagnozę udaj się do lekarza.
    Twoja zaradność, wynikająca zapewne z życiowego doświadczenia, rozwiała już
    wszelkie wątpliwości co do stanu twojej osoby.

    > Grunt, że masz wave'a na dysku :)))
    Nie martw się, "nie musisz wszystkiego rozumieć"

    Znów za dużo tniesz, zatem:

    > Nic nie rozumiesz.
    > " - Twoje kung-fu niedobry".
    Mała podpowiedź.
    Poszukaj autora ww. cytatu to może ogarniesz...

    > Ale zrozumiałeś?
    Że jesteś lemingiem z odruchem Pawłowa?

    I znowu Kubusiu za dużo tniesz, zatem
    nadal czekamy aż zrobisz fotkę i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na
    pytanie co ma więcej zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.