  • 91. Data: 2013-08-13 10:22:31
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Thursday, August 8, 2013 7:39:48 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

    Juz od dawna, kazdy powinien zwracac sie do ciebie tak jak ty do innych, czyli mendo
    i nie byloby problemu takiego jak "kolegowaniem".

    Lawa

  • 92. Data: 2013-08-13 10:30:13
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Thursday, August 8, 2013 9:38:24 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    poprzednim odcinku co następuje:

    > Normalnie, dzwońcu, normalnie. Ile lat tu pisujesz, że jeszcze nie wiesz?

    Leiej nazywac cie menda niz dzwoncem - ale skoro sam chcesz byc porownywalny z
    dzwoncem co pod koniem wisi, to niech ci bedzie dzwoncu.

    Lawa

  • 93. Data: 2013-08-13 10:33:04
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Friday, August 9, 2013 2:40:38 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie, to jest moja złośliwość w odpowiedzi na twoją złośliwość. Udajesz
    >
    > idiotę?

    Za to ty nie musisz udawac, bo to widac, slychac i czuc, dzwoncu.

    Lawa

  • 94. Data: 2013-08-13 11:04:20
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Wednesday, August 7, 2013 8:03:19 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    poprzednim odcinku co następuje:

    > To JEST argument - wczytaj się.
    >

    > Twoje i witka podejście jest takie, jakby przed każdym ruchem przeciętny
    >
    > człowiek był w stanie go dokładnie i logicznie z analizować.
    >

    > A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".

    Przypomnij sobie dzwoncu, jak jojczyles gdy w realnej sytuacji dostales w ucho pare
    ciosow na zapas.
    Jakos w tamtym czasie nie prtzychodzilo ci do matplkowatej glowy, ze to bylo na
    zapas.

    > Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

    Teraz dotarlo, czy dalej tlumacza potrebujesz dzwoncu?

    > Najpierw - może. Potem był neutralny i stał sobie na publicznie
    >
    > dostępnym terenie i nie robił nic poza lekkim kiwaniem się.

    Krymilalista broni kryminaliste.
    Jakby byl taki niewinny, to by nie uciekl dzwoncu.

    > Zaatakował w obronie własnej - kiedy stoją już sobie daleko i w terenie
    >
    > publicznym został spryskany gazem.

    Czyli za spryskanie gazem nalezal sie wpierdel - dokladnie tak jak tobie dzwoncu?

    > To twoja projekcja. Dobijanie, niezbyt grzeczne - owszem. Ale jakby
    >
    > faktycznie próbował zniszczyć drzwi, to by je zniszczył - tego typu
    >
    > drzwi nie są zbyt solidne.

    > Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał w
    >
    > momencie spryskania.

    Analogicznie do spryskania przez ciebie i dostania za to, paru ciosow na zapas?

    > Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.

    Nieprzerosniete to jest tylko z gazem i w zamian uszkodzenie jedynie ucha a nie
    zejscia na zawal?
    Hehehehe, z ciebie to zajebisty dzwoniec, rozmiarami wiekrzy od tego, co pod koniem
    wisi.

    Lawa

  • 95. Data: 2013-08-13 11:36:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 09:59, Marek Dyjor pisze:

    > bo to, że go nie wsadzono można zrozumięc od biedy, ale to, że nie
    > zastosowano żadnych środków jest skandaliczne.

    Ale dlaczego??

    Tożsamość ustalona, jego zeznania zasadniczo nie są potrzebne, wyrok
    może zapaść i bez niego. Sytuacja jest dość jasna i w sumie wszystko
    zależy od wyników sekcji.

    W sumie jeśli dostanie np. wyrok w zawiasach lub grzywnę, to nawet nie
    będzie musiał wracać.

    Gdyby zaś zapadł wyrok bez zawieszenia, to list gończy obejmowałby spory
    kawałek świata.

    Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby bardzo
    dotkliwą karą ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 96. Data: 2013-08-13 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby bardzo
    > dotkliwą karą ;->

    Ale to dla ciebie.
    Być moze dla niego nie jest to az tak dolegliwe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 97. Data: 2013-08-13 12:02:38
    Od: Lawa <z...@g...com>

    On Thursday, August 8, 2013 3:12:44 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo nie miał takiego prawnego obowiązku.

    > O, tu już piszesz z sensem.

    > W wyniku? Korelacja czasowa nie implikuje związku przyczynowo-skutkowego.
    >

    > Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii
    >
    > zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem
    >
    > żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)

    W szczegolnosci, gdy narodzi sie taki jak ty dzwoniec.

    Lawa

  • 98. Data: 2013-08-13 14:08:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale dlaczego??

    bo popełniony czyn może być zgrozonye karą bezwględnej odsiadki...

    > Tożsamość ustalona, jego zeznania zasadniczo nie są potrzebne, wyrok
    > może zapaść i bez niego. Sytuacja jest dość jasna i w sumie wszystko
    > zależy od wyników sekcji.

    Wybacz ale teraz to już naporawdę pierdolisz bez sensui...
    > Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby
    > bardzo dotkliwą karą ;->

    być może dla ciebie... on jednakże miał chyuba inne zdanie na ten temat...
    swoją droga też bym niemiał nic przeciwko izraelowi.

  • 99. Data: 2013-08-13 14:09:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie słyszałeś, że on się boi policji.
    > Pomimo tego, że nic nie zrobił.
    > Bo policja zła i za nabój zatrzymuje.
    >
    > No moze troche bo probował zniszczyć drzwi i dodatkowo tak pobił
    > faceta ze
    > temu sie zmarło (ale to odrebna sprawa).
    >

    > Normalny człowiek, który bałby sie policji, moze chociaz na pogotowie
    > by
    > zadzwonił...

    może to stokrotka był...

  • 100. Data: 2013-08-13 14:31:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.08.2013 14:08, Marek Dyjor pisze:

    > bo popełniony czyn może być zgrozonye karą bezwględnej odsiadki...
    ^^^^^^^^

    No i? W KPK nie ma takiego wymogu.

    > Wybacz ale teraz to już naporawdę pierdolisz bez sensui...

    Wypowiedź uzasadnij. Przy użyciu powszechnie używanych słów, a nie tego
    bełkotu, jaki stosujesz.

    No comments ;->