    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 13 Aug 2013 02:04:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: no i uciekl...
    From: Lawa <z...@g...com>

    On Wednesday, August 7, 2013 8:03:19 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To JEST argument - wczytaj się.
    >

    > Twoje i witka podejście jest takie, jakby przed każdym ruchem przeciętny
    >
    > człowiek był w stanie go dokładnie i logicznie z analizować.
    >

    > A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".

    Przypomnij sobie dzwoncu, jak jojczyles gdy w realnej sytuacji dostales w ucho pare
    ciosow na zapas.
    Jakos w tamtym czasie nie prtzychodzilo ci do matplkowatej glowy, ze to bylo na
    zapas.

    > Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

    Teraz dotarlo, czy dalej tlumacza potrebujesz dzwoncu?

    > Najpierw - może. Potem był neutralny i stał sobie na publicznie
    >
    > dostępnym terenie i nie robił nic poza lekkim kiwaniem się.

    Krymilalista broni kryminaliste.
    Jakby byl taki niewinny, to by nie uciekl dzwoncu.

    > Zaatakował w obronie własnej - kiedy stoją już sobie daleko i w terenie
    >
    > publicznym został spryskany gazem.

    Czyli za spryskanie gazem nalezal sie wpierdel - dokladnie tak jak tobie dzwoncu?

    > To twoja projekcja. Dobijanie, niezbyt grzeczne - owszem. Ale jakby
    >
    > faktycznie próbował zniszczyć drzwi, to by je zniszczył - tego typu
    >
    > drzwi nie są zbyt solidne.

    > Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał w
    >
    > momencie spryskania.

    Analogicznie do spryskania przez ciebie i dostania za to, paru ciosow na zapas?

    > Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.

    Nieprzerosniete to jest tylko z gazem i w zamian uszkodzenie jedynie ucha a nie
    zejscia na zawal?
    Hehehehe, z ciebie to zajebisty dzwoniec, rozmiarami wiekrzy od tego, co pod koniem
    wisi.

    Lawa