  • 1. Data: 2005-01-09 05:38:56
    Temat: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Jeszcze raz powtórzę. Idź do górników do biedaszybów i powiedz im, że za
    > komuny było im gorzej. Możesz też wpaść na jakas popegeerowską wieś.
    > Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić o własnych siłach.

    Sam Falkenstein idź pod pomnik zamordowanych przez policję górników przed
    kopalnią Wujek w Katowicach. Trudno go nie zauważyć, bo ma jakieś 25 m
    wysokości. Znajdziesz. Zorganizuj tam wiec, zaproś rodziny poległych,
    znajomych, przyjaciół i powiedz im, że za komuny było im lepiej.

    A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbierają na tanią wódkę?
    W PGRach wiadomo jak było. Większość nie przynosiła zysków tylko straty.
    Sprzęt był państwowy, ziemia też.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2005-01-09 12:05:06
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

> [...]
    >
    > A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbierają na tanią wódkę?
    > W PGRach wiadomo jak było. Większość nie przynosiła zysków tylko

    Nie wiem skąd jesteś ale o Śląsku i jego problemach nie masz
    większego pojęcia. mogę Cię zapewnić, że akurat górnicy to bardzo
    tęsknią za komuną. Nie mieszaj kwestii zabicia kilku ludzi do odbioru
    przez społeczeństwo całych czasów.
    Zapytaj kiedy im było najlepiej!! wszyscy Ci odpowiedzą że za Gierka.
    Górnicy mieli rewelacyjne zarobki, specjalne "górnicze' sklepy w których
    mogli kupować za bony towqar "pewexowski" Górnik był kimś. Miał
    pierwszeństwo do otrzymania talonów na samochód, ogromny socjal -
    wystarczy spojrzeć na ilość wczasowych ośrodków
    górniczych,mieszkanai dla góników, rozwijała się infrastruktura na
    śląsku
    a dzisiaj? kopalnie zamykają, brak pracy i perspektyw, ludzie nie mają
    pracy przestępczość rośnie (jest to region największej przestępczości w
    Polsce). Wolnością gospodarcza, pluralizmem i swobodami demokracji
    można się cieszyć jezeli ma się co do garnka włożyć.

    a Twój tekst o pracujących w biedaszybach i zbierających na tanią
    wódkę jest naprawdę nie w porządku. Masz pracę, internet i wolność
    wypowiedzi więc możesz wypisywac w necie co Ci sie żywnie podoba.
    Myślisz, że grzebiący w biedaszybach narażaja swoje życie dla butelki
    wódki? Duża część z tych ludzi zarabia w ten spoób na utrzymanie
    swoich rodzin. przejdź się po familokach w Sosnowcu czy Będzinie. Ci
    ludzie nie mają żadnych perspektyw. niektóre familoki nie mają nawet
    wody czy kanalizacji. co więc ci ludzi mają robić? kraść?

    a uogólnianie jakiego dokonujesz jest bardzo krzywdzące. nie sadzę,
    abyś chciał żeby dokonywano takich uogólnień w Twojej sprawie.
    Podobno jesteś jakims nauczycielem akademickim, czy czymś w tym
    rodzaju? w związku z tym, iż bardzo głośno jest o naucycielach
    akademickich, którzy biorą łapówki w zamian za zdanie egzaminu,
    więc
    A) jesteś wykładowcą /nauczycielem akademickim
    B) media donosża, że nauczyciele akademiccy biorą łapówki

    czy więc zgodził byś się na nazwanie Cię łapówkarzem?

    jeżeli nie to dlaczego uważasz że masz prawo pisać, ze górnicy w
    biedaszybach zbieraja na tanią wódkę

    Pozdrawiam

    Lanfaust

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-01-09 16:29:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lanfaust" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

    > jeżeli nie to dlaczego uważasz że masz prawo pisać, ze górnicy w
    > biedaszybach zbieraja na tanią wódkę

    Nie karm zafajdanego trolla!!
    Jego choroba umysłowa pozwala mu pisać cokolwiek.

  • 4. Data: 2005-01-09 19:35:21
    Od: r...@y...com

    > Użytkownik "lanfaust" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

    > Nie karm zafajdanego trolla!!
    > Jego choroba umysłowa pozwala mu pisać cokolwiek.

    Sam jestes chory umyslowo zafajdany debilowaty prawniku.

    Andrzej

  • 5. Data: 2005-01-09 21:09:35
    Od: "Andrzej" <r...@y...com>

    Tyś gupi jak i ten Falkenstein synek. Pewnie żeś gorol z Aldrajchu.
    Biedaszyby to za Wilusia były chopie, a tyroz żoden ci nie powie, że z wagonów
    na bocznicy w Szopienicach wysypuje albo ze składu wynosi, bo się nie upilnuje.

    Przestępczość na Śląsku spadła o połowę. Policja ostatnio się chwaliła w
    gazetach i w radiu. W każdym razie nie ma na całym Śląsku więcej przestępców
    niż tam w Warszawie w sejmie i w rządzie.

    Na górników cała Polska robiła. teraz widać ile my dopłacali do tych ich
    pewexów, talonów, mieszkań. Jak im przyszło samym zarobić to pozamykali
    kopalnie. Przyczyną tego były głównie niepołacalne kontrakty jakie komuna
    podpisywala na długoterminowe dostawy węgla przy stałych cenach, oczywiście za
    łapówki jak Pęczak i inni.

    Ludziom SLD wodę zakręciło w familokach? Pierwsze słyszę.
    Za Wałęsy dyć jeszcze była.

    Chrzanisz synek jak ten chory umysłowo niedorozwinięty Leszek, który obrazek
    przysyła do tej grupy jak dziecko jeden i ten sam.

    Andrzej

  • 6. Data: 2005-01-09 23:11:05
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

    Tyś gupi jak i ten Falkenstein synek.

    Na wstępie, o ile wybaczysz, że zwrócę uwagę tak światłej osobie - nie
    pisze się gupi tylko głupi. Wybacz, że nie wymienie z
    Tobą "uprzejmości" i nie zrewanżuję się podobnym epitetem, ale
    raczej rzadko zniżam sie do takiego poziomu

    Pewnie żeś gorol z Aldrajchu.

    Nie, ale jakie to ma znaczenie?

    > Biedaszyby to za Wilusia były chopie, a tyroz żoden ci nie powie, że
    z wagonów
    > na bocznicy w Szopienicach wysypuje albo ze składu wynosi, bo się
    nie upilnuje.

    to nie znaczy, ze w ogóle nie ma biedaszybów, moja wypowiedź
    odnosiła się do pierwszego wątku tego tematu, a mianowicie, do
    twierdzenia, że do kopania w biedaszybach zmusza górników chęć
    napicia się taniej wódki

    > Przestępczość na Śląsku spadła o połowę. Policja ostatnio się
    chwaliła w
    > gazetach i w radiu.

    co do spadku przestępczości to chyba z doborem źródeł informacji,
    polecam:
    http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/_engine/page_
    render.asp?
    nodeid=361&menuid=361

    W każdym razie nie ma na całym Śląsku więcej przestępców
    > niż tam w Warszawie w sejmie i w rządzie.

    zgoda, faktycznie trochę przesadziłem

> [...]
    komuna
    > podpisywala na długoterminowe dostawy węgla przy stałych cenach,

    pododno według przeporowadzonych ostatnio badań 90% Polaków nie
    rozumie tego co czyta. Pokaz mi gdzie w swojej wypowiedzi napisałem
    coś przeciwnego?

    > Ludziom SLD wodę zakręciło w familokach? Pierwsze słyszę.
    > Za Wałęsy dyć jeszcze była.

    rzeczywiście troche przejaskrawiłem obraz na potrzeby polemiki, co
    jednak nie oznacza, że nie trafi sie familok, bez bierzącej wody.
    jednak musisz przyznać, że warunki bytowe i sanitarne są tam
    opłakane.

    > Chrzanisz synek jak ten chory umysłowo niedorozwinięty Leszek,
    który obrazek
    > przysyła do tej grupy jak dziecko jeden i ten sam.
    >
    > Andrzej

    nie wiem o co Ci chodzi. przeczytałeś mój post wraz z postem na który
    był on odpowiedzią?
    czy uważasz, że gónicy mają lepiej teraz, czy za komuny, gdzie jak
    sam twierdzisz pompowano tam olbrzymie pieniądze i dawano im
    przywileje?
    większość mojego postu była ukazaniem rozumowania przeciętnego
    górnika (w odpowiedzi na tekst, ze górnikom jest teraz lepiej niż za
    komuny). jeżeli nie mam racji, to po prostu napisz, że teraz na śląsku
    się żyje lepiej. Wydaje mi się że nie do końca się rozumiemy

  • 7. Data: 2005-01-10 09:45:41
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Chrzanisz synek

    No prosze, kolejne rozdwojenie jazni...
    Prozaczek Ci sie w szafeczce nocnej skonczyl?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-01-10 10:25:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@y...com> napisał w wiadomości
    > Tyś gupi jak i ten Falkenstein synek.

    Zapomniałeś wziąć codzienną dawkę lekarstwa.
    Tak, tak. Tylko ty jeden na caluśkim świecie jesteś normalny;)0

    Leszek

  • 9. Data: 2005-01-10 10:43:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sam jestes chory umyslowo zafajdany debilowaty prawniku.

    prosze Cie to pies nie prawnik.

    Z prawnikiem to on ma tyle wspolnego co ja.
    patrz na przyklad na nasze "rozmowy". Ja jestem
    sklonny przyznac komus razje gdy ktos mi udowodni
    ze sie myle, czy on chociaz raz podal jakis
    art. przy zaprzeczaniu tego co ja pisze?

    P.

  • 10. Data: 2005-01-10 15:04:09
    Od: "Andrzej" <r...@y...com>

> [...]
    > odnosiła się do  pierwszego wątku tego tematu, a mianowicie, do
    > twierdzenia, że do kopania w biedaszybach zmusza górników chęć

    Synek Lanfaust kaj ty chopie mosz biedaszyby? Ty nie godoj gupot.

    Jak nie ma biedaszybów to nie ma pierwszego wątku waszego tematu.
    Biedaszyby to historia. Zrozumiesz to? Jeżeli uważasz, że są biedaszyby to
    podaj adres, lokalizację, potem jedź i sprawdź, że nie ma i nie było.

    Andrzej