  • 1. Data: 2005-01-09 02:00:53
    Temat: Poszukuję kogoś z tej grupy....
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>

    Witam,

    Kiedyś, dawno temu, pisywał na tą listę Kejdi o adresie kejdi at list
    dot pl. Czy ktoś z Was ma jakiś aktualny namiar mailowy lub GG do
    Kejdiego? Prosiłbym o informację na priv: shark at post dot pl.

    Dziękuję.

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

  • 2. Data: 2005-01-09 15:03:37
    Temat: Re: Poszukuję kogoś z tej grupy....
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    > Kiedyś, dawno temu, pisywał na tą listę Kejdi o adresie kejdi at list
    > dot pl. Czy ktoś z Was ma jakiś aktualny namiar mailowy lub GG do
    > Kejdiego? Prosiłbym o informację na priv: shark at post dot pl.

    Może warto poszukać na innych prawniczych grupach dyskusyjnych. Często osoby
    zniesmaczone agresją niektórych grupowiczów odchodzą, ze szkodą dla poziomu
    merytorycznego grupy.

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2005-01-09 15:05:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    osoby
    > zniesmaczone agresją niektórych grupowiczów odchodzą, ze szkodą dla

    a jeszcze lepiej na googlach poszukac

    P.

  • 4. Data: 2005-01-09 15:34:12
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."

    > osoby
    > poziomu
    >>

    > a jeszcze lepiej na googlach poszukac

    Chyba niewiele to da, z ciekawości pogooglałem i był to 1999 rok, jak taka
    osoba tu pisała. Jak na Internet to już zmierzchła historia :-).

    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2005-01-09 16:28:10
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>

    On Sun, 9 Jan 2005 16:34:12 +0100, "Marek" <p...@i...pl>
    wrote:

    >Chyba niewiele to da, z ciekawości pogooglałem i był to 1999 rok, jak taka
    >osoba tu pisała. Jak na Internet to już zmierzchła historia :-).

    Ano właśnie. Dlatego pytam tutaj, może ktoś zna obecny adres Kejdiego?
    Chciałem do niego maila napisać, a nie mam jak....