  • 1. Data: 2005-01-08 23:33:58
    Temat: 1 stawka za przejscie na czerwonym?
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    Witam, niestety dzis dostalem mandat za przejscie na czerwonym swietle -
    250zl ;/ Jak na moj gust to troche duzo ;) Policjant byl nieugiety, mowilem
    mu ze wczesniej dostawalem za przejscie 20zl, innym razem 50 a on mowil ze
    za przejscie na czerwonym jest tylko 1 kwota - 250zl. to prawda ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-09 06:53:15
    Temat: Re: 1 stawka za przejscie na czerwonym?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pejti" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    , mowilem
    > mu ze wczesniej dostawalem za przejscie 20zl, innym razem 50 a on mowil ze
    > za przejscie na czerwonym jest tylko 1 kwota - 250zl.

    Skoro sie przyznales, ze jestes notorycznym recydywista to slusznie cie tak
    potraktowal. Pewnie z komputera mu taka sugestia wyskoczyla bys hurtem
    zaplacil za poprzednie niezaplacone :-)

    A poza tym NTG (wiem, wiem ze bedziesz sie tlumaczyl ze ten okrutny
    policjant byl warszawski - tylko co z tego?). Obcieranie łez niesłusznie
    pokrzywdzonych przez policje to nie tutaj.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-01-09 07:16:42
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > za przejscie na czerwonym jest tylko 1 kwota - 250zl. to prawda ?

    Jak na moj gust ... to powinienes cieszyc sie, ze to przezyles ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-01-09 07:36:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > mowilem
    > mu ze wczesniej dostawalem za przejscie 20zl, innym razem 50

    Czyli wzceśniejsze mandaty były nieskuteczne. Pewnie zbyt niskie?

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-09 09:45:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2005 08:36:40 +0100, Leszek naskrobał(a):

    > Czyli wzceśniejsze mandaty były nieskuteczne. Pewnie zbyt niskie?

    jak widać w tym przypadku wysoka sankcja powoduje autorefleksje ;)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-01-09 10:48:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 9 Jan 2005 08:36:40 +0100, Leszek naskrobał(a):

    > jak widać w tym przypadku wysoka sankcja powoduje autorefleksje ;)

    To się nazywa logika. Wcześniejsze mandaty nie nakłoniły karanego do
    poszanowania prawa. Gdzie tu autorefleksja?

    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-01-09 12:24:13
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    > To się nazywa logika. Wcześniejsze mandaty nie nakłoniły karanego do
    > poszanowania prawa. Gdzie tu autorefleksja?

    dzieki za rzeczowe odpowiedzi

  • 8. Data: 2005-01-09 12:32:00
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > poszanowania prawa. Gdzie tu autorefleksja?

    Moze policjant sie zreflektowal ze jego niskie mandaty nie pomagaja :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-01-09 20:32:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 9 Jan 2005 00:33:58 +0100,
    Pejti <p...@g...pl> screamed:
> [...]
    > mu ze wczesniej dostawalem za przejscie 20zl, innym razem 50 a on mowil ze
    > za przejscie na czerwonym jest tylko 1 kwota - 250zl. to prawda ?

    Wspominając o poprzednich mandatach (które niewiele pomogły) podwyższyłeś
    cenę mandatu.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 21:31:20 user up 10486 days, 9:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My computer NEVER cras

  • 10. Data: 2005-01-09 20:40:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wspominając o poprzednich mandatach (które niewiele pomogły) podwyższyłeś
    > cenę mandatu.

    O ... a tak calkiem OT, nie masz przypadkiem krewnych w Tychach ? :D

    --
    Krzysiek, Krakow