eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania › Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Date: Thu, 16 Apr 2009 12:08:48 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 10:09
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@z...router>):

    No nie, ale to kopanie się z koniem. Tam to nikogo nie zaboli, a ty tylko
    stracisz.

    > Mnie wkurzyli z 5 lat temu. Od tamtego czasu raz tylko wlazłem do środka
    > bo znajomy przymusił. Kto Ci każe u nich cokolwiek kupować?

    No akurat ja kupuję sporo w MM, bo mam tam najtaniej akurat te rzeczy, co je
    kupuję. Jak kupowałem aparat foto dla żony, to obszedłem

    a) Euro RTV AGD. Na 15 minut przed zamknięciem gość nie chciał sprzedać
    aparatu, bo zamykają i on nie zdąży papierów wypełnić. A w sumie dobrze się
    stało, bo cena później okazała się 300zł wyższa niż w MM.

    b) FotoJoker. Cena taka sama jak w MM, ale raty nie wliczone w cenę, więc
    realnie dla mnie było drożej. Do tego obsługa niechętna i odpowiadała
    zdawkowo.

    c) MM. Obsługa miła, sprawna, w cenę wliczone raty, a cena taka sama jak w
    FJ i 300zł niższa niż w Ojro RTV AGD.

    Jak do tego dodać promocje, obniżki itepe, to naprawdę ciężko kupić coś
    taniej i wygodniej niż w MM. A swoją szosą, z reklamacją w zabrskim
    oddziale nigdy problemów nie miałem.

    --
    Tristan