  • Data: 2009-04-17 10:59:56
    Temat: Re: terminy powiadamiania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tapatik pisze:

    > A jeśli list będzie "szedł" 3 tygodnie?
    > Z naszą pocztą jest to możliwe.

    To dowiesz się o tym po 3 tygodniach. Strony mogą ustalić inny sposób
    poinformowania o decyzji. Ustawa nakłada obowiązek ustosunkowania się
    sprzedawcy do reklamacji w ciągu 14 dni. Wysyłając odpowiedź,
    ustosunkował się. Równie dobrze mógłby pozostawić odpowiedź do wglądu u
    siebie w siedzibie, rodziłoby to tylko trudność dowodową, że
    ustosunkowanie się nastąpiło w odpowiednim terminie.

    --
    Liwiusz