eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania › Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
  • Data: 2009-04-16 18:09:55
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 13:21
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e...@z...router>):

    > Ja dla odmiany mam 100% pozytywne doświadczenie w zakupach przez sieć, a
    > kupuję w ten sposób całkiem sporo i stosuję dość prostą regułę - nie tam
    > gdzie najtaniej a tam gdzia sporo opinii, w dużej większości pozytywnych a
    > cena nie odbiega drastycznie od przeciętnej. "Przepłacam" tak może z 5-10%
    > ale jak dotąd mam święty spokój. Dość reguralnie kupuję też na ebayu i od
    > czasu do czasu na allegro i też wszystko podług tego klucza i z podobnym
    > wynikiem. Jakoś nie mam problemów ze znalezieniem takich
    > sklepów/sprzedających.

    Sęk w tym, że wnikliwe studia też kosztują. A i pozytywy o niczym nie
    świadczą. Właśnie się bujam w temacie reklamacji ze sklepem-złośliwcami.
    Chcieli koniecznie wymusić kuriera i to za pobraniem. A że jak wiesz,
    kurier to szajs i do tego drogi, zażądałem PP i to przedpłatą. Mieli ją w
    ofercie, więc nie że ja cuduję. A dla mnie kurier oraz pobranie to dwa
    słowa-przerażacze. I pomimo negocjacji, że do świąt zdążą, nie zdążyli. I
    to nie z winy PP, bo towar doszedł w Wielki Czwartek, choć złośliwie
    wysłali dzień po otrzymaniu przelewu i choć wieszczyli, że PP na pewno nie
    dojdzie. A więc doszło i to dzień wcześniej niż zakładałem, ale...
    niekompletne. Chcąc mnie ukarać za PP nie tylko wysłali dzień później, ale
    wybrakowany towar. I teraz się będę bujał z reklamacjami. Sama wysyłka do
    nich to 15zł, a towar wart 40zł. Więc stracę na przesyłce, a i tak nie wiem
    czy uwzględnią reklamację, bo coś kombinują, że mam podać numer zamówienia
    (a w temacie listu mają numer aukcji, na jakiej kupiłem) i dane osobowe (a
    je mają, bo wysyłali towar) i ogólnie grają na zwłokę.

    --
    Tristan