eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania › Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
  • Data: 2009-04-16 23:55:19
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > Sęk w tym, że wnikliwe studia też kosztują. A i pozytywy o niczym nie

    Nie mówię o sytuacji 5 pozytywów na 5 wszystkich. Jak jest tego kilkaset
    lub więcej to sami sobie tego nie nastukali. A weź jeszcze pod uwagę, że
    ludzie co do zasady bardziej narzekają niż chwalą. Poczytaj co inni piszą
    i jak np. odpowiada sprzedawca i jak wygląda ostatnie parę miesięcy (nawet
    jeśli ogólnie maja sporo pozytywów). To są te całe wnikliwe studia.

    > słowa-przerażacze. I pomimo negocjacji, że do świąt zdążą, nie zdążyli. I
    > to nie z winy PP, bo towar doszedł w Wielki Czwartek, choć złośliwie
    > wysłali dzień po otrzymaniu przelewu i choć wieszczyli, że PP na pewno nie
    > dojdzie. A więc doszło i to dzień wcześniej niż zakładałem, ale...
    > niekompletne. Chcąc mnie ukarać za PP nie tylko wysłali dzień później, ale

    Nie dorabiasz czasami za dużo spiskowych teorii?

    --
    Marcin