eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania › Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
  • Data: 2009-04-16 11:21:50
    Temat: Re: niezgodność w sklepie nie dla idiotów | terminy powiadamiania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 10:09
    > (autor Marcin Debowski
    > No akurat ja kupuję sporo w MM, bo mam tam najtaniej akurat te rzeczy, co je
    > kupuję. Jak kupowałem aparat foto dla żony, to obszedłem
    [..]
    > Jak do tego dodać promocje, obniżki itepe, to naprawdę ciężko kupić coś
    > taniej i wygodniej niż w MM. A swoją szosą, z reklamacją w zabrskim
    > oddziale nigdy problemów nie miałem.

    Tristan, nie od dzisiaj wiadomo, że masz osobliwe szczęście do różnych
    zinstytucjonalizowanych przedsiębiorstw żeby wspomnieć tylko Pocztę
    Polską. Nie zmienia to faktu, że wiele osób psioczy na MM o czym można tu
    i na "konsumentach" dość regularnie poczytać.

    Ja dla odmiany mam 100% pozytywne doświadczenie w zakupach przez sieć, a
    kupuję w ten sposób całkiem sporo i stosuję dość prostą regułę - nie tam
    gdzie najtaniej a tam gdzia sporo opinii, w dużej większości pozytywnych a
    cena nie odbiega drastycznie od przeciętnej. "Przepłacam" tak może z 5-10%
    ale jak dotąd mam święty spokój. Dość reguralnie kupuję też na ebayu i od
    czasu do czasu na allegro i też wszystko podług tego klucza i z podobnym
    wynikiem. Jakoś nie mam problemów ze znalezieniem takich
    sklepów/sprzedających.

    --
    Marcin