  • 1. Data: 2005-11-20 18:06:05
    Temat: niezapłacone składki zus
    Od: "kalina" <s...@N...gazeta.pl>

    Pracodawca nie wplacil do zus moich składek i już nie zaplaci bo nie istnieje
    chcę go pozwać do sadu,sa to stare sprawy i nie wiem czy nie uległy
    przedawnieniu.
    Proszę o informacje po jakim czasie moje roszczenie może ulec przedawnieniu.
    Pozdrawiam, Kalina

  • 2. Data: 2005-11-20 18:37:44
    Temat: Re: niezapłacone składki zus
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "kalina" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedawnieniu.
    > Proszę o informacje po jakim czasie moje roszczenie może ulec

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Sprawy pracownicze przedawniają się chyba po 3 latach.
    ZUS natomiast może ścigać nawet w ciągu 10 lat.
    Wydaje mi się, że najpierw trzeba to zgłosić do ZUS.