  • 1. Data: 2005-11-20 17:04:31
    Temat: Poborca skarbowy...
    Od: "adam .........................." <a...@N...gazeta.pl>

    To tak, jak komornik ???
    Ma prawo coś zabrać z domu i sprzedać? Jeśli dom jest współwłasnością /nie
    wydzielone części/ to czy może sprzedać taki ułamek /1/6/ starego domu 70 m2?
    To trochę więcej od 10 m...
    Ktoś to może kupić? Dom jest na działce 400 m2

    Czy ma prawo zabrać auto, które jest własnością banku i nie jest jeszcze
    spłacone? Wartość rynkowa na dzień dzisiejszy to 6500 zł, do spłaty prawie
    4000 i ponad rok...

    Proszę o sugestie, może mnie czekać ten właśnie problem :(
    Mam nieletnie dzieci i jestem samotnym rodzicem.

  • 2. Data: 2005-11-20 21:15:08
    Temat: Re: Poborca skarbowy...
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A za co chce zabrac?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2005-11-20 21:32:22
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > A za co chce zabrac?

    Za nie dopłacony podatek od sprzedaży nieruchomości w 1998 r - zobowiązałem
    się do przeznaczenia tej kwoty na rozbudowę domu, i częściowo to
    zrealizowałem - wydałem połowę z 20 000 zł, nie wiedziałem, że powinienem
    WSZYSTKO wydać przez 2 lata...
    W 2002 roku bilansowałem wszystkie zaległości w US, wydano mi decyzje,
    ale...tą kwotę pominięto :(
    Teraz urząd sobie przypomniał, nachodzą mnie w domu i grożą zajęciem
    wszystkiego, co mam, sprzedażą ułamka nieruchomości...
    Spłacam teraz inne należności budżetu, sytuacja finansowa zła - w porównaniu
    do 3-ch lat temu...

    Co z tym zrobić ? może napisać do Naczelnika o umorzenie?
    Pozdr