  • 1. Data: 2005-09-28 16:52:08
    Temat: nieuczciwy klient
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam,
    Wykonalem strone internetowa dla pewnego klienta. Strona juz dziala, ale
    klient wymiguje sie i najprawdopodobniej nie zamierza zaplacic. Niestety nie
    podpisalem wczesniej zadnej umowy (miala byc podpisana dopiero po wykonaniu
    strony). Strona internetowa zawiera duzo materialow i zdjec i moze byc
    dowodem wspolpracy z klientem. Czy istnieje jakas szansa na odzyskanie
    pieniedzy?

    Pozdr.
    Marcin

  • 2. Data: 2005-09-28 17:37:19
    Temat: Re: nieuczciwy klient
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > strony). Strona internetowa zawiera duzo materialow i zdjec i moze byc
    > dowodem wspolpracy z klientem. Czy istnieje jakas szansa na odzyskanie

    takie transakcje się osobiście przeprowadza, daje się klientowi do rączki płytę
    CD ze stroną internetową, a bierze pieniążki, a nie jakies przedplaty,przelewy
    i inne szachrajstwa.

    to samo sie tyczy allegro,ebay i wszelkich platnosci przez internet.

    teraz możesz klienta pozwać do sądu, ale nie ma gwarancji ze odzyskasz
    pieniądze, zwlaszcza ze nie było umowy

  • 3. Data: 2005-09-28 19:14:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    g...@o...pl wrote:
    > teraz możesz klienta pozwać do sądu, ale nie ma gwarancji ze odzyskasz
    > pieniądze, zwlaszcza ze nie było umowy

    Była, tylko nie w formie pisemnej.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 4. Data: 2005-09-28 19:53:16
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Klient nie ma zrodel strony. Haslo do serwera znam tylko ja. Tylko co to mi
    da. Pieniedzy nie odzyskam.

  • 5. Data: 2005-09-28 19:55:57
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Klient nie ma zrodel strony. Haslo do serwera znam tylko ja. Tylko co to
    > mi da. Pieniedzy nie odzyskam.

    dlatego zawsze rejestruje nazwe domenowa klienta na siebie. w momencie
    kiedy nie dogadam sie z klientem domenka jest moja, a klient ma czesto na
    wizytowkach juz adresy strony, wiec raczej oplaca mu sie ze mna dogadac.

    SA

  • 6. Data: 2005-09-28 22:07:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > wykonaniu strony). Strona internetowa zawiera duzo materialow i zdjec i
    > moze byc dowodem wspolpracy z klientem. Czy istnieje jakas szansa na

    Poczytaj w archiwum nt. windykacji. W skrócie wyjścia są dwa: albo nakłonisz
    klienta do zapłaty (chociażby grożąc poinformowaniem jego kontrahentów, że
    niechętnie płaci zobowiązania) albo odzyskasz swoje przez sąd i komornika.
    Z dowodem, że coś dla klienta wykonałeś, nie powinno być problemu, trudniej
    będzie Ci wykazać uzgodnioną cenę (tu przydaje się umiejętność
    wykorzystania ukrytego dyktafonu).

    BTW: teoretycznie, czy jeśli udałoby się nagrać "no tak, miałem Ci zapłacić
    xxx zł, ale nie zapłacę, i co mi zrobisz" to jest szansa na uznanie tego za
    uznanie długu i tryb nakazowy?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 7. Data: 2005-09-29 06:22:43
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Sep 2005 21:53:16 +0200, Marcin napisał(a):

    > Klient nie ma zrodel strony. Haslo do serwera znam tylko ja. Tylko co to
    > mi da. Pieniedzy nie odzyskam.
    No to z czym jeszce masz problem?
    Podmien zawartosc strony na glownej na jakas informacje ze nadal
    oczekujesz na zaplate za swoja prace od firmy XY dla ktorej zrobiles
    strone i dopiero tutaj link do reszty serwisu.
    Powiedz mi kto jeszcze z taka firma bedzie chcial robic interesy
    Wiec wlasciciel szybko powinien zmienic zdanie.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 8. Data: 2005-09-29 06:46:09
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Marcin [Wed, 28 Sep 2005 21:53:16 +0200]:

    > Klient nie ma zrodel strony. Haslo do serwera znam tylko ja.
    > Tylko co to mi da. Pieniedzy nie odzyskam.

    Odzyskasz szybciutko: logowanie na serwer i tak jak pisze JFK:
    podmieniasz strone glowna na taka z informacja, ze niestety
    serwis zostaje zawieszony do momentu splaty naleznosci. I wsio.

    Kira

  • 9. Data: 2005-09-29 10:02:59
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Marcin <dhehno$uu2$1@julia.coi.pw.edu.pl> Wednesday 28 of September 2005
    18:52

    > Niestety nie
    > podpisalem wczesniej zadnej umowy

    Frajer.

    --
    Rafał Maj

  • 10. Data: 2005-09-30 08:07:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > podmieniasz strone glowna na taka z informacja, ze niestety
    > serwis zostaje zawieszony do momentu splaty naleznosci. I wsio.

    Kira, czemu go wpuszczacie w taki kanał?
    Jesli serwer nie jest jego, tylko klienta/wykupiony "na klienta", to
    czymś takim można się naprawdę nieźle wkopać.

    --
    Pozdro
    Massai