  • 1. Data: 2005-09-28 16:31:46
    Temat: Naklejka licencyjna na laptopie.
    Od: Maksymilian Dutka <m...@u...onet.pl>

    Witam, zakupiłem laptopa na którym znajduje się naklejka licencyjna
    systemu Microsoft Windows 98 SE (z munerem licencji), czy moge legalnie
    na nim nainstalować w.w system operacyjny?

    Pozdrawiam
    Maksymilian Dutka

  • 2. Data: 2005-09-28 22:40:21
    Temat: Re: Naklejka licencyjna na laptopie.
    Od: "Chopin" <s...@w...xl>

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" <m...@u...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dhegig$av7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, zakupiłem laptopa na którym znajduje się naklejka licencyjna
    > systemu Microsoft Windows 98 SE (z munerem licencji), czy moge legalnie na
    > nim nainstalować w.w system operacyjny?

    Tak.

    --
    Chopin
    s...@w...xl

  • 3. Data: 2005-09-29 05:45:32
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Maksymilian Dutka napisał(a):
> [...]
    > systemu Microsoft Windows 98 SE (z munerem licencji), czy moge legalnie
    > na nim nainstalować w.w system operacyjny?

    To zalezy...
    czy kupiles go na fakture czy jak?
    Jesli masz fakture to na fakturze
    musi byc wyszczegolniony system operacyjny,
    jesli nie masz dowodu zakupu na system
    to niestety nie mozesz...

    Pozdrawiam
    K.

  • 4. Data: 2005-09-29 06:17:29
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy kupiles go na fakture czy jak?
    > Jesli masz fakture to na fakturze
    > musi byc wyszczegolniony system operacyjny,

    taaa - a jak już nie mam faktury lub .... paragonu ?
    a jak paragon już wyblakł i jest nieczytelny ?
    wg mnie możesz - to microsyf będzie musiał ci udowodnić że masz nielegalną
    kopię :)

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2005-09-29 06:21:44
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    trabancik napisał(a):
> [...]
    > a jak paragon już wyblakł i jest nieczytelny ?
    > wg mnie możesz - to microsyf będzie musiał ci udowodnić że masz nielegalną

    Hehe, to nie jest takie proste...
    Wszyscy wiedza kto jest pelnomicnikiem
    firmy M$ w Polsce. Firma na L na konczy sie na S...
    Bardzo skuteczna...niestety...
    nic ci nie musza udowadniac - wiem z autopsji...

    Wiec jesli przy kontroli stac na zaplate trzykrotnosci
    wartosci oprogramowania - to baw sie. wg mnie
    warto kupic najtanszego oem'a z dowodem zakupu
    i miec sw. spokoj.

    pozdrawiam
    k.

  • 6. Data: 2005-09-29 07:57:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Wszyscy wiedza kto jest pelnomicnikiem
    > firmy M$ w Polsce.

    Ja nie wiem.

    > Firma na L na konczy sie na S...

    Nie badź taki, dorzuć pozostałe literki.

    > nic ci nie musza udowadniac - wiem z autopsji...

    Mógłbyś opisać twój przypadek? Naprawdę jestem ciekaw jak to się odbywa.

  • 7. Data: 2005-09-29 11:21:11
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > warto kupic najtanszego oem'a z dowodem zakupu
    > i miec sw. spokoj.

    Nie kupisz juz ot tak sobie OEM'a.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-09-29 11:44:48
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie kupisz juz ot tak sobie OEM'a.
    no jak to nie :)
    przeciez teraz komputerek mozna ot tak sobie kupic :P

  • 9. Data: 2005-09-29 13:04:17
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Nie kupisz juz ot tak sobie OEM'a.

    A to dlaczego nie???

    A z myszką to nie łaska?

    Pozdrawiam
    K.

  • 10. Data: 2005-09-29 13:13:36
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    ------ ciach
    > Wiec jesli przy kontroli stac na zaplate trzykrotnosci
    > wartosci oprogramowania - to baw sie. wg mnie
    > warto kupic najtanszego oem'a z dowodem zakupu
    > i miec sw. spokoj.

    czyli wg ciebie mam prawo używać windowsa tak długo dopóki nie wyplaknie mi
    całkiem paragon a potem nawet jeżeli mam tą naklejkę płytę itp a nie mam
    poragonu to używam windy nielegalnie ??

    pozdrawiam
    Paweł