  • 21. Data: 2004-03-29 14:43:49
    Temat: Re: niesluszne oskarzenie i wiezienie POMOCY
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c496in$3gm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Marcys, ty jestes kretynem, czy podszywasz sie pod kretyna?

    Uważasz, że autor wątku jest niewinny? Że został wytypowany z milionów
    obywateli? Że kobieta okradziona wskazała przypadkowego gościa ?
    Wybacz, ja nie wierzę.
    Marcyś napisał to "bardziej bezposrednio" ale to niewystarczający powód aby
    się wzajemnie wyzywać i zaniżać i tak niewysoki poziom tej grupy.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-03-29 17:28:39
    Od: "lord" <l...@i...pl>

    az serce sie kraja;
    mam 25 lat w maju 2004 chcialbym bronic prace dyplomowa' z informatyki

    wiem ze sa ludzie i ludzie; mam nadzieje ze jeszcze do jutra wytrzymam
    psychicznie;bo pozniej to juz niewiem co ze soba zrobie;

    oczywiscie to nie ja to zrobilem; na podstawie postow na grupie widze ze
    wiele osob jest dla mnie nieprzychylnych;
    wieze ze sprawa jutro sie wyjasni i wszystko bedzie GIT; tak jak wczesniej

    i tak dziekuje za wszystkie odpowiedzi;

    "co nas niezabije to nas wzmocni" >>>szkoda tylko ze ja juz niemam sil
    pozdrowienia dla wszystkich

  • 23. Data: 2004-03-29 19:50:22
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Marcys, ty jestes kretynem, czy podszywasz sie pod kretyna?

    Tylko dostosowuję się do Twojego poziomu.
    Jak juz wszedłem między wrony ...

  • 24. Data: 2004-03-30 08:33:59
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dostosowuję się do Twojego poziomu.
    > Jak juz wszedłem między wrony ...

    Przepraszam kretynow, ze porownalem ich z Marcysiem.
    Trudno znalezc okreslenie dla kogos, kto na liscie prawo udzielajac porad
    prawnych popelnia publicznie przestepstwo znieslawienia obcej osoby
    (twierdzac ze ukradla 100 tys.) tylko po to, by - w swoim mniemaniu -
    blysnac przed Grupowiczami domniemana elokwencja. I nawet nie wydukal
    przepraszam wobec pomowionego.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 25. Data: 2004-03-30 17:00:57
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Przepraszam kretynow, ze porownalem ich z Marcysiem.
    > Trudno znalezc okreslenie dla kogos, kto na liscie prawo udzielajac porad
    > prawnych popelnia publicznie przestepstwo znieslawienia obcej osoby

    Też mi przestępstwo." Anonim anonima i winnego nima" (wg. Św.Leszka;))).
    A Twoje chamskie i osobiście niesprowokowane "rzucanie" kretynem jest
    oczywiście OK ???
    To nie przestępstwo?

  • 26. Data: 2004-03-30 20:50:59
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Też mi przestępstwo." Anonim anonima i winnego nima" (wg. Św.Leszka;))).
    > A Twoje chamskie i osobiście niesprowokowane "rzucanie" kretynem jest
    > oczywiście OK ???
    > To nie przestępstwo?

    Tylko spojrzał w zwierciadełko i nazwał to, co widzi.
    A czyta to, co chce - nigdzie nie napisałem, że ktoś
    ukradł 100 tys., tylko że je ma.
    To moja zazdrość, a nie oskarżenie.

  • 27. Data: 2004-03-31 06:25:02
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "lord" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > samochod w tamtych okolicach;
    > rozpoznala mnie za weneckim lustrem; przyprowadzono 3 nastolatkow z liceum
    > kobieta z 4ki rozpoznala wlasnie mnie;

    Żądaj by podala jakies szczegoly z twojego, rzekomego,
    napadu.
    Np. o ktorej godzienie to bylo? Jak byles
    ubrany? Gdzie to bylo? itp

    Potem trzeba (tzn. policja, prokurator) sprawdzic,
    czy te szczegoly tworza logiczny, spojny obraz.
    Czy gdzies ona nie kreci, nie podaje falszywych
    zeznan, niespojnych.

    WOJSAL

  • 28. Data: 2004-03-31 06:31:44
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że autor wątku jest niewinny?

    Jest niewinny.
    Nikt mu tej winy nie udowodnil.

    >Że został wytypowany z milionów
    > obywateli?

    Nie z miliona. Z 3-ech obywateli.
    Nie znam kryterium, jakim kierowali sie policjanci
    by wybrac te 3 osoby.

    >Że kobieta okradziona wskazała przypadkowego gościa ?

    Nie mozna tego wykluczyc.

    > Wybacz, ja nie wierzę.

    Problem Twojej wiary to jedno,
    a skazywanie na wiezienie kogos, dlatego
    bo kobieta tak sobie zyczy - to druga kwesitia.

    WOJSAL

  • 29. Data: 2004-03-31 14:15:06
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > To moja zazdrość, a nie oskarżenie.

    Nie kręć. Czekaj na pozew z godnością;))))

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2004-03-31 19:48:07
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Nie kręć. Czekaj na pozew z godnością;))))

    Albo na zarzuty.
    Pakować szczoteczkę, czy mam szansę
    się wywinąć?
    Sznasy upatruję jeszcze w przyspieszonych
    wyborach - schowam się za immunitetem.