  • 1. Data: 2004-03-28 11:47:33
    Temat: prawa autorskie do programu
    Od: "Mario" <n...@b...pl>

    mam pytanie hipotetyczne:
    jestem udziałowcem 50% udziałów w spółce z o.o. ... firma zajmuje sie
    tworzeniem systemów komputerowych i ja jako wspólnik zrobiłem system który
    sprzedawał mój wspólnik ...
    oto moje pytanie kto ma prawa do systemu nigdy nie byłem pracownikiem tej
    firmy i nigdy nie podpisywałem żadnego świstka że przekazuje firmie prawa?

    czy jeśli mój wspólnik powie mi że muszę przekazać mu skrypty to musze to
    zrobić?

    dzięki za pomoc
    pozdrawiam

    --
    //
    (,")

  • 2. Data: 2004-03-28 11:56:19
    Temat: Re: prawa autorskie do programu
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mario napisał:
    > oto moje pytanie kto ma prawa do systemu nigdy nie byłem pracownikiem tej
    > firmy i nigdy nie podpisywałem żadnego świstka że przekazuje firmie prawa?

    Ty.

    > czy jeśli mój wspólnik powie mi że muszę przekazać mu skrypty to musze to
    > zrobić?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-03-28 12:26:15
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Użytkownik "Mario" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    > czy jeśli mój wspólnik powie mi że muszę przekazać mu skrypty to musze to
    > zrobić?

    oczywiscie ze nie - jestes jedynym wlascicielem wszystkich praw.