  • 31. Data: 2004-03-31 19:48:47
    Temat: Re: niesluszne oskarzenie i wiezienie POMOCY
    Od: "Piter" <x...@k...org>

    ale piszecie:))), co prawda nie przeczytalem historii bo nie mam czasu
    szukac ale zakladam ze mylicie kare pozb. woln. ze srodkiem zabezpieczajacym
    jakim jest areszt a w przypadku tutaj kolegi jedunie go zxatrzymasno i
    zwooniono i na razie nikt niczego nie stosuje. a swoja droga, ciekawe jak
    juz wy bylibyscie tymi prokuratorami - jak macie pokrzywdzona, na razie nie
    ma dowodow ze byla jakas szkoda ale nie ma ze i jej nie bylo i ona na
    okazaniu rozpoznaje napastnika, to wy ofz naturalnie mu kupujecie batonik i
    bilet do multikina i zyczycie szerokiej drogi? powodzenia w naiwnosci
    piter

  • 32. Data: 2004-03-31 21:45:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Marcyś wrote:
    > Sznasy upatruję jeszcze w przyspieszonych
    > wyborach - schowam się za immunitetem.

    ale jeśli zdążą z wszczęciem postępowania, to i immunitet nie pomoże...

    KG

  • 33. Data: 2004-04-01 18:35:58
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > ale jeśli zdążą z wszczęciem postępowania, to i immunitet nie pomoże...

    Takich jak ja będzie mnóstwo -
    patrz na obecny Sejm.
    Więc się zbierzemy do kupy i pierwszą
    zmianą prawa będzie nasza nietykalność.