  • 1. Data: 2005-07-12 19:20:32
    Temat: niepełna kwota alimentów, a wyjazd płacącego za granic
    Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl>

    Ojciec dzieci wpłacił w tym miesiącu niecałą połowę alimentów na nie, jakie
    mogę podjąć działania celem wyegzekwowania reszty pieniędzy? Dowiedziałam
    się, że pół roku temu rozwiązał umowę o pracę za porozumieniem stron, a
    przez ostatnie 6 miesięcy była mu wypłacana pensja, bez obowiązku pracy z
    jego strony. W tym czasie przebywał w Stanach Zjednoczonych. Wiem, że
    planuje on kolejny wyjazd za granicę, a ja obawiam się, że wówczas już
    całkiem zaniecha płacenia zasądzonych alimentów, jaką mam możliwość
    uniemożliwić mu wyjazdu w sytuacji, gdy on nie chce mi zagwarantować że
    będzie płacił mimo odległości od kraju?

    Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

    --
    Dorunia

  • 2. Data: 2005-07-12 19:53:11
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Dorunia" <d...@e...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie płacił mimo odległości od kraju?
    >
    > Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

    czy uniemożliwienie wyjazdu za granicę
    zagwarantuje szczęście rodzinne?

  • 3. Data: 2005-07-13 07:03:58
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Dorunia napisał(a):
> [...]
    > całkiem zaniecha płacenia zasądzonych alimentów, jaką mam możliwość
    > uniemożliwić mu wyjazdu w sytuacji, gdy on nie chce mi zagwarantować że

    Nie masz żadnej możliwości uniemożliwienia mu wyjazdu. Egzekucja
    alimentów jest możliwa także na odległość.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-07-13 07:36:31
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Może po prostu weź się do jakiejś roboty ?

  • 5. Data: 2005-07-13 10:03:37
    Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może po prostu weź się do jakiejś roboty ?

    Bez sensu odpowiedź, ja pracuję i również utrzymuję trójkę naszych dzieci!

    --
    Dorunia

  • 6. Data: 2005-07-13 10:04:38
    Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz żadnej możliwości uniemożliwienia mu wyjazdu. Egzekucja
    > alimentów jest możliwa także na odległość.

    Ciekawe jak w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie można egzekwować alimenty
    zasądzone w Polsce, to nie prawda, tylko w niektórych krajach (nie w tych o
    których piszę) jest taka możliwość.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Dorota Elwira Łańcucka

  • 7. Data: 2005-07-13 10:24:19
    Temat: Re: niepełna kwota alimentów, a wyjazd płac?cego za granic
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2005 21:20:32 +0200, "Dorunia" <d...@e...onet.pl>
    napisał(a):

    >Bardzo prosz? o odpowied? i z góry dzi?kuj?

    Jeżeli wyjedzie do stanów to tam mu możesz założyć sprawę o alimenty (
    musisz tylko poszukac jakiegoś prawnika tam), gdyby nie wpłacał ich w
    okreslonym terminie pójdzie siedzieć i to szybciej niz w Polsce
    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA Outlook Express
    http://tinyurl.com/36r6y

  • 8. Data: 2005-07-13 12:32:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dorunia wrote:

    > Ciekawe jak w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie można egzekwować alimenty
    > zasądzone w Polsce, to nie prawda, tylko w niektórych krajach (nie w tych o
    > których piszę) jest taka możliwość.

    można.
    i to bardzo szybko i skutecznie.

  • 9. Data: 2005-07-13 13:11:09
    Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl>

    > można.
    > i to bardzo szybko i skutecznie.

    Możesz napisać o tym więcej, jakie konkretne kroki mogę podjąć?

    --
    Dorunia

  • 10. Data: 2005-07-13 15:44:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dorunia wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Możesz napisać o tym więcej, jakie konkretne kroki mogę podjąć?

    skontaktować się z prawnikiem w USA, który poprowadzi za Ciebie sprawę w
    sądzie.
    Dużo jest polskich prawników.
    W usa sądy takie sprawy rozstrzygają szybko i bezboleśnie dla deliwkenta.
    Za niepłacenie alimentów idzie się do paki.